OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Vi söker en Teamledare/Coach för vår kunds räkning - American Express. Vi ger dig möjlighet att arbeta för och representera ett av världens mest kända företag/varumärken. Du kommer att arbeta för American Express i Teleperformance:s lokaler som är belägna i centrala Stockholm. I dina arbetsuppgifter ingår dels att kontakta företagskunder för att sälja/teckna reseavtal men framförallt att leda de andra i gruppen. Att arbeta som Teamleader innebär att coacha och motivera en grupp medarbetare samt utföra vissa administrativa uppgifter som ingår i ledarrollen. Vi söker därför dig som: - har förmåga att motivera och leda andra - är resultatinriktad - vill kunna påverka din egen lön - är duktig med "kalla kunder" - är drivande och tar eget ansvar - uttrycker dig väl i tal och skrift samt har sinne för siffor - har bra administrativa kunskaper, samt IT-kunskaper I gengäld erbjuder vi dig ett stimulerande och utmanande arbete hos en professionell och mycket väl ansedd uppdragsgivare. Vi ser att du bör ha erfarenhet att arbeta i en arbetsledande befattning samt att du har erfarenhet från att arbeta med försäljning, helst via telefon. Dessutom bör du vara van vid att arbeta i projektform. Måluppfyllelse är din ledstjärna! Ansökan Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande - observera att ett utförligt CV samt ett personligt brev som tydligt redovisar ditt intresse för tjänsten ger dig större chans till anställning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman