OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en receptionist för en heltidstjänst.
Arbetsplatsen är ett sjukhem i centrala Stockholm.
I rollen som teamledare i receptionen har du en ledande roll, där ansvar för utveckling och förbättring av enheten sköts av dig.
Dina ansvarsområden är schemaplanering, planering av semestrar, personal vid sjukdom m.m. Denna roll kräver att du är driven och självgående. Du har öga för vad som behöver göras och är inte rädd för att ta tag i uppgifter. Erfarenhet från liknande roller är ett krav.
Utöver dessa ansvarsområden ingår även:
Hantera inkommande samtal till växeln
Ta emot besökare
Bokning av konferensrum
Diverse kontorssysslor så som kopiering, inköp, posthantering samt administrativa arbetsuppgifter
Personliga egenskaper hos dig:
- Ledaregenskaper, organisatör
- Serviceinriktad och stort intresse för människor
- Är ambitiös och har rätt inställning
- Gillar utmaningar och att utvecklas
- Är flexibel i ditt arbetssätt
- Är en lagspelare
Önskvärda kvalifikationer:
Goda kunskaper i Officepaketet (Excel, Word, Outlook, Powerpoint)
Datorvarana
Har lätt att uttrycka dig i tal och skrift
Flytande i tal och skrift i svenska och goda kunskaper i engelska
Erfarenhet från liknande tjänster är ett krav
Vi har öppet vardagar 06.30-19.00 samt helger 09.00-18.00. Under vardagar fördelas tiderna mellan ett förmiddagspass och ett eftermiddagspass, helgarbete förekommer var tredje helg.
Tillträde för tjänst är omgående.