Teamwork - ekonomiassistent/löneadministratör

Arbetsbeskrivning

Teamwork Bemanning Teamwork är ett av Sveriges snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. I dagsläget har vi kontor i Helsingborg, Malmö, Göteborg och Norrköping och planerar öppna ytterligare kontor inom det närmsta året. Teamwork erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag. Idag sysselsätter Teamwork ca 170 personer och coachar dessutom ca 200 personer i våra omställningsprogram. Dina arbetsuppgifter Teamwork söker just nu en löneadministratör/ekonomiassistent till våra uthyrningsuppdrag i Helsingborg. Tjänsterna varierar mellan hel- och deltid. - löneberedning för ca 20-200 personer - Avstämningsarbete - Lev.reskontra - Kund.reskontra - Faktureringsarbete - Utveckling av lönesyststem - Sedvanliga administrativa göromål Vem är du Självgående, flexibel, intiativtagande och positiv. Du besitter god kunskap inom lagar och avtal inom personalområdet samt löneberedning. Du har goda samarbetsförmågor och du är en problemlösare. Ett brinnande intresse för utveckling och effektivisering är högt prioriterat. Krav Du som söker har: - Gymnasieutbildning med studentexamen - Akademisk utbildning med inriktning ekonomi är meriterande - Bred erfarenhet inom diverse lönesystemet,gärna AGDA eller Hogia - God vana att arbeta i Windows och Excel - Goda kunskaper i engelska Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.twb.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teamwork Bemanning
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 9 januari 2009
  • Ansök senast: 8 februari 2009

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024