OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teamwork är ett av Sveriges snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag med huvudkontor i Helsingborg och filialkontor i Malmö, Göteborg och Norrköping.Vi arbetar med rekrytering, bemanning och omställning.Idag är vi över 170 anställda ute hos våra kundföretag, allt från specialister till chefer.Under året planerar vi att öppna ytterligare kontor i Sverige. Till vårt kontor i Norrköping behöver vi anställa en Kundansvarig säljare inom Kontor/Administration/Ekonomi. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som säljare/kundansvarig för våra tjänster inom ekonomi, kontor, administration i Norrköpingsregionen.Tjänsten innebär mycket självständigt arbete med stort eget ansvar.Dina arbetsuppgifter blir nykundsbearbetning samt fortsatt utveckling av kundrelationerna med befintliga kunder.Tjänsten ställer krav på högt tempo med hög service- och kvalitetsnivå. Som person är: - Du affärsmässig, säljande och mycket målinriktad.- Du självständig, produktiv och tycker om en föränderlig arbetsmiljö.- Du starkt engagerad, prestigelös och med en positiv attityd.- Du drivande i att göra affärer från start till slut.- Det meriterade om du har erfarenhet ifrån bemanningsbranschen. Vi erbjuder dig: Ett mycket spännande arbete med högt tempo och eget ansvar.Då vi är ett relativt nystartat bolag finns det stora möjligheter att själv påverka sitt arbetssätt.För rätt person är utvecklingsmöjligheterna inom Teamwork mycket goda.För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet! Kontakt Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och personliga brev på vår hemsida www.twb.se så snart det är möjligt då urvalsprocessen sker löpande.