OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Yves Rocher AAA Teamwork AB är ett av Sveriges snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. I dagsläget har vi kontor i Helsingborg, Malmö, Lund, Trelleborg, Göteborg, Norrköping, Växjö, Borås, Jönköping, Linköping och Stockholm och planerar öppna ytterligare kontor inom det närmsta året. AAA Teamwork AB erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag. Idag sysselsätter AAA Teamwork AB ca 250 personer och coachar dessutom drygt 800 personer i våra omställningsprogram. Dina arbetsuppgifter Du kommer att ha personalansvar för 7 personer, planera, leda och fördela arbetet på avdelningen, ansvara för budget samt att samarbetet med våra olika partners fungerar. Du kommer även verka för utveckling och förbättring samt driva och delta i olika projekt och leverera prognoser till berörda länder. Du kommer att ha fullt ansvar för kundnöjdheten inom Yves Rocher samt att öka försäljning/vinst. Vem är du Vi söker dig med relevant utbildning och flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är vår förhoppning att du med din erfarenhet ska kunna komma med mycket input på vår verksamhet. Det är viktigt att du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift och det är en stor fördel om du pratar franska. God datorvana ser vi som en självklarhet. Som person är du strukturerad, stresstålig, noggrann, flexibel, problemlösande och analytisk. Krav - Minst fem års erfarenhet kundtjänstarbete i ledande befattning - Mycket god engelska i tal och skrift - Goda kunskaper i excel Ansökan Då tjänsten är ett vikariat hos kunden erbjuds du en anställning inom uthyrningsverksamheten hos Teamwork Bemanning. Tycker du att detta verkar intressant? Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.twb.se snarast möjligt, då urvalsprocessen kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan!