OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teamwork är ett av Sveriges snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag med huvudkontor i Helsingborg och filialkontor i Malmö, Göteborg och Norrköping.Vi arbetar med rekrytering, bemanning och omställning.Idag är vi över 170 anställda ute hos våra kundföretag, allt från specialister till chefer.Under året planerar vi att öppna ytterligare kontor i Sverige.Till vårt kontor i Norrköping behöver vi anställa en Personalansvarig inom Kontor/Administration/Ekonomi. Dina arbetsuppgifter Du kommer att rekrytera och anställa de medarbetare som skall arbeta på uppdrag hos våra kunder och driva hela anställningsprocessen enligt Teamworks metodik.Arbetsuppgifterna omfattar sedan både kundkontakter och personalansvar för dina medarbetare.Tjänsten innebär ett mycket högt tempo med hög ansvars-, service- och kvalitetsnivå. Vi tror att du som söker har Relevant personalutbildning och viss erfarenhet ifrån personalarbete gärna ifrån bemanningsbranschen.Det är meriterande om du tidigare haft personalansvar.Du är duktig inom arbetsrätt, har bra datakunskaper och en mycket god administrativ förmåga. Som person är du: . En lagspelare med god förmåga att arbeta med flera uppgifter parallellt.. Bra på att prioritera och prestera under stress för att hantera uppkomna situationer.. Självständig, produktiv och tycker om en föränderlig arbetsmiljö.. Starkt engagerad, prestigelös och med en positiv attityd.. Drivande i att göra affärer från start till slut.Vi erbjuder dig Ett mycket spännande arbete med högt tempo och eget ansvar.Då vi är ett nystartat bolag finns det stora möjligheter att själv påverka sitt arbetssätt.För rätt person är utvecklingsmöjligheterna inom Teamwork mycket goda.För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!Kontakt Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och personliga brev på vår hemsida www.twb.se så snart det är möjligt då urvalsprocessen sker löpande.