Tech Customer Success Specialist till Infospread

Arbetsbeskrivning

Vi är ett växande mjukvarubolag som arbetar långsiktigt för att vara den bästa informations- och biljettplattformen för kollektivtrafikbranschen - nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team och bidra i en teknisk och kundnära roll! Låter det intressant? Läs vidare 😊

Om rollen

Som Tech Customer Success hos oss har du en betydelsefull funktion, där du bidrar med din kompetens både internt och externt. Du kommer att ansvara för våra kundrelationer, både befintliga kunder i Sverige samt att bygga relation med nya internationella kunder.

I rollen blir du en viktig del i att se till att vårt erbjudande uppskattas i både befintliga och potentiella kunders vardag. Genom att förstå våra kunders önskemål och deras behov (främst via digitala möten), omsätter du dessa till tekniska lösningar tillsammans med dina kollegor.

Din roll kommer även till stor del bestå av teknisk problemlösning, detta genom att stötta kunderna med systemets drift, uppdateringar och databashantering. Du felsöker också integrationer och hanterar andra ärenden som kommer in via 1st line support (frontend iOS, Android samt backend och databaser). Att utbilda kunder i MobiTime ingår också i dina arbetsuppgifter.

Vårt kontor ligger centralt i Science Park Jönköping men det finns möjlighet att till viss del jobba remote.

Om dig

Vi tror att du har några års teknisk arbetslivserfarenhet, med fördel i kundnära roller och gärna i ett mjukvarubolag. Du får ofta höra att du har ett öga för detaljer, vilket gör att ditt arbete alltid är högkvalitativ och det speglar sig även i din muntliga kommunikation. Du besitter själv en stark drivkraft att komma framåt och att hitta kreativa vägar förbi problem. Du kommer att vara en koordinerande kraft där du ger en otroligt bra upplevelse, både externt och internt.

Du trivs som fisken i vattnet i ett mindre bolag med internationella intentioner och driv där ditt engagemang tillsammans med din tekniska kompetens får fritt spelrum. Eftersom du gillar att ta dig an stora som små projekt, är vår sammansvetsade organisation där det händer mycket, en attraktiv plats för dig nu när du börjar känna dig redo för nya utmaningar.

Låter det intressant - kontakta oss

Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Carolina Crisp, People Business Partner på Progrits.

Vilka vi är

Infospread är ett produktutvecklingsbolag med fokus på lösningar för att öka antalet resenären i kollektivtrafiken. Vi är ett entreprenörsdrivet bolag som har varit aktivt i branschen sedan 2005. Vårt erbjudande är väletablerat på marknaden och erbjuder idag mobilbaserade informations- och biljettjänster för resenärer historiskt i över två tredjedelar av Sveriges regioner. Men nu är det ett stort fokus på att ta affären och produkten ut till en internationell marknad, där vi börjar med vårt dotterbolag i Polen.

Infospreads ledord är att resenären och miljön alltid är i fokus. Det värdet vi skapar för våra kunder är att kontinuerligt uppfylla förändrat resenärsbehov samt att säkerställa att resenären oavsett region eller stad ges samma möjligheter. Viktigt för oss är att både internt och externt bygga förtroende för varandra, visa stort engagemang i det vi gör och att vi har fokus på användarvärde.

En del av Progrits

Infospread är sedan sommaren 2020 en del av Progrits - en nordisk företagsgrupp med ett tiotal bolag som erbjuder verksamhetskritiska programvaror och informationstjänster inom fordonshandel, transport och logistik, samt integrerad e-handel.

Progrits innebär möjligheter för Infospread och för dig som anställd. Genom aktivt samarbete delar vi kunskap och stöttar satsningar inom gruppen, och tillsammans skapar vi fler affärsmöjligheter och bidrar till ett ökat lärande mellan bolagen. Att vara en del av en större grupp innebär också trygghet, då investeringar görs långsiktigt och med uthållighet.

Läs mer på  www.progrits.se (http://www.progrits.se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Infospread
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2023
  • Ansök senast: 22 oktober 2023

Liknande jobb


IT-supportekniker

IT-supportekniker

27 december 2024

Helpdesktekniker

Helpdesktekniker

27 december 2024

Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024