Tech Lead with deep knowledge of the Microsoft Dataverse, Stockholm / Re...

Tech Lead with deep knowledge of the Microsoft Dataverse, Stockholm / Re...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm / Remote
- Uppdragslängd: Ca. 9 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

The client is now looking for a core competence for their DevOps team. The team is currently in transition from project- to DevOps mode after the project was completed in December 2021.

The Team belongs to the IT department but works very closely with stakeholders in several areas of the business, supporting many processes from sales and marketing to customer support. As a DevOps team, the team is responsible for the continuous development and management of the Dynamics 365 platform at the client.

The Dynamics installation is extensive and the result of a 2-year long implementation project replacing i.e. the old CRM system and the old Case management system. As of today, the system is business critical being Customer supports number one tool and master of the Customer object. The system is real-time integrated to many other businesses' critical systems e.g., invoicing, project management, distribution, and the customer portal.

You will be a central part of the team and in many ways, they will build the team around your extensive technical Dynamics expertise and experiences in the area.

You have executed a large number of projects, developing business-critical applications across diverse domains. You are a very experienced developer with deep technical knowledge and an understanding of software design, complex solutions, and integrations. You are able to not only do your own work but also to share your knowledge and support junior teammates when needed.

Work tasks:

- Close, daily cooperation between business- and IT resources
- Responsible for second-line support
- All requirements, incidents and requests are prioritized against each other on a daily basis and are planned for operations or development
- Responsible for both operations and development, most people work with both.
- Service Delivery Manager is responsible for the Team
- Scrum Master runs the scrum processes
- Uses Microsoft DevOps - Scrum setup
- Minor changes and major incidents are addressed immediately, if necessary, released between regular releases.
- Larger, more complex changes are planned in regular releases, usually every third week


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Capable to act as the team's Tech lead being the “guru” in everything related to Dynamics 365
- Deep knowledge of the Microsoft Dataverse and related technologies like PowerApps

- Extensive knowledge of best practices for developing and managing the Dynamics 365 platform
- Long time experience and extensive knowledge in the continuous development of Dynamics 365 in a DevOps team
- Capable of establishing good routines in development- and maintenance processes
- Work as a developer but coach and assist other developers and coworkers when needed
- Architectural skills being able to design solutions to complex requirements and integrations in a multi-system environment
- Be able to develop and be responsible for integrations to other systems
- Used to the agile processes of a scrum team
- Communicate in Swedish and English
- Relevant certification and diplomas


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2022
  • Ansök senast: 20 april 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


9 november 2024

Project Manager till Sollentuna

Project Manager till Sollentuna

8 november 2024

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

Internkonsult inom Stockholms stad – Systemarkitekt

8 november 2024