Tech Support

Tech Support

Arbetsbeskrivning

Vi tror på ett samhälle format av framgångsrika företag där entreprenörskap och samhällsnytta går hand i hand. Att vara en del av Fortnox är att vara en del av en ständig förändring - en förändring där du själv bestämmer hur långt du vill nå. Vårt största fokus är att ge dig rätt förutsättningar att få leva din passion tillsammans med oss. Var du kommer ifrån är inte relevant - det är vart du är på väg som är intressant för oss. Precis som vi igår inte kunde drömma om det Fortnox som finns idag, så kan du vara med och forma vilka vi är imorgon.

Pirrar det i magen på dig med?

Om tjänsten
Teknisk support är vår avdelning som supporterar våra kunder inom konvertering till Fortnox system, API-lösningar samt ansvarar för second line support för dessa. I den här rollen fokuserar du på att hjälpa våra kunder byta till Fortnox system, från början till slut. Här säkerställer du att kundens övergång till att använda Fortnox produkter blir så smidig och enkel som möjligt, samt ansvarar för att kvalitetssäkra att all data importeras korrekt och är fullständig.

Vidare behandlar du ärenden som kommer in via vårt ärendehanteringssystem och löser eventuella tekniska konflikter som kan uppstå i importen. Du hittar en god balans i den tekniska hanteringen och dialogen med kunden tills ärendet är löst.

Om dig
För den här rollen ser vi att du är du kommunikativ, noggrann, lyhörd och serviceinriktad. Du brinner för att hjälpa andra, har god datorvana och lockas av att få arbeta med teknisk problemlösning. Vi ser även att du är uppfinningsrik och gillar förändring, något som ständigt är aktuellt här på Fortnox.

Har du tidigare erfarenheter eller kunskap inom ekonomi, kundservice eller har arbetat med CRM-system är det meriterande.

Om Fortnox
Fortnox är en företagsplattform som knyter samman människor, företag och organisationer. Vi hjälper företag starta, växa och utvecklas. Med smarta tekniska lösningar och tjänster, och möjlighet att koppla ihop dem med hundratals externa parter, är vi ett nav för företagande i Sverige. Vår vision är att skapa ett välmående samhälle format av framgångsrika företag.

Fortnox grundades 2001 med huvudkontor i Växjö. Aktien är noterad på NGM Nordic SME. För ytterligare information se www.fortnox.se (http://www.fortnox.se/).

Bra att veta
Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Arbetsort: Växjö
Sista ansökningsdatum: Urval och intervjuer sker löpande.

För frågor kring tjänsten kontakta Marcus Thuresson, Marcus.thuresson@fortnox.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Försäljningschef Andreas Fridell
072-245 21 70
HR chef Sara Nylén
070-3920963
Utvecklingschef Jesper Svensson
0470-78 50 00
Testchef Ronny Gunnarsson
0470-78 50 00
Eftermarknadschef Victoria Hubertsson
0709-13 29 46
HR chef Sara Nylén
0703920963
CIO Mikael Folkesson
0470-78 50 00
chef produktägare Marcus Thomasson
070-440 28 86
Kundservicechef Anna Tinglöf
073-530 20 80
Försäljningschef Sebastian Hjortsberg
070-817 77 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fortnox AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2022
  • Ansök senast: 7 februari 2022

Besöksadress

Box 427 35106 Växjö
None

Postadress

Box 427
Växjö, 35106

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024