Techical Support Specialist

Techical Support Specialist

Arbetsbeskrivning

Cambio är en av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande inom hälso- och sjukvård. Vi erbjuder innovativa digitala lösningarna som skapar värde för vårdgivaren och en bättre och säkrare upplevelse för patienten. Vi är en viktig pusselbit i svensk sjukvård och är stolta över det. Idag är vi runt 800 anställda i flera länder. Vi skapar framtidens hälso- och sjukvårdslösningar idag, och vi vill bli fler!

Din roll och teamet
Historiskt sätt levererar vi produkter men just nu befinner vi i oss en spännande transformeringsfas där vi kommer att börja leverera våra e-hälsolösningar som en tjänst - Managed Services. Därför söker vi nu en Support Specialist för att stärka upp vår kundsupport. Det här är tjänsten för dig som vill du vara med på vår resa mot framtidens support inom svensk sjukvård!

I rollen som Technical Support Specialist på Contact Center är du företagets ansikte utåt och kommer att ha mycket kontakt med våra kunder. Förutom arbetet med inkommande ärenden och funktionell analys, kommer du även att få möjligheten att fortlöpande bygga upp din kompetens. Vi lägger stort fokus på teamarbete, alla tar ansvar och bidrar med det dom kan, så att vi som team kan leverera bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet sker i stor utsträckning enligt principerna inom ITIL.

Du kommer att jobba med felsökning i databaser och utvecklingsmiljöer för att hitta eventuella buggar samt förbereda ärenden på en så bra nivå som möjligt för att sedan utvecklingsteamet ska kunna ta vid på ett smidigt sätt. I rollen kommer du ha mycket kontakt med både kunder och olika utvecklingsteam internt i organisationen.

På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs genom tre ord ’’Trust’’, ’’Care’’ och’’Together’’ som karaktäriserar allt vi gör på Cambio.



Om Dig
Vi söker en person som kan hjälpa kunderna med deras behov och få kunderna att känna sig väl bemötta. Contact Center är en viktig del i Cambios erbjudande där du kommer att ha en central roll när det kommer till en snabb och proffsig återkoppling till våra kunder. Vi tror att du trivs i en grupp med mycket driv och ansvar.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig med kundfokus och driv, som gillar att ge professionell service anpassad efter olika kunders specifika behov. Du är lättlärd och kan snabbt sätta dig in i nya system och de arbetsprocesser som används inom vården. Som person är du lugn och kan arbeta metodiskt i en miljö med högt tempo, där du kan hantera flera supportärenden och processer parallellt. Du är även en ansvarsfull lagspelare som arbetar mot uppsatta mål. Vi ser även att du har ett genuint intresse och fallenhet för teknik och IT



Krav

- Relevant eftergymnasial utbildning

- Mycket god kommunikativ förmåga i svenska i både tal och skrift.

- Grundläggande förståelse för infrastrukturella komponenter och deras inbördes beroenden.

- Programmeringsvana, eller förmåga att läsa och förstå (java-) kod.

- Grundläggande databasvana/-förståelse

Meriterande:

- Erfarenhet av supportarbete.

- Erfarenhet av sjukvård och relaterade IT-system i någon form.

- Erfaranhet av Java- och/eller HTML-utveckling

- Erfarenhet av MSSQL Server eller annan relationsdatabas

- Erfarenhet av Docker, Kubernetes, Openshift eller annan containerteknologi



Placeringsort: Stockholm

Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning

Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

Vi uppmuntrar till och välkomnar alla ansökningar, men har tyvärr bara möjlighet att gå vidare med kandidater som befinner sig i Sverige och har rätt att arbeta här. Vi kommer att be om underlag under rekryteringsprocessen gång.

Övrigt:
Arbetstid: Enligt schema vardagar 7-16, 8-17 eller 9-18. Beredskapsarbete kan förekomma.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cambio
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2023
  • Ansök senast: 25 oktober 2023

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024