OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.
Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.
Technical account manager – TAM
Tillsammans med tekniskt erfarna och drivna kollegor kommer du att få en ledande roll i ett innovativt och framgångsrikt tillväxtföretag med starkt fokus på IT-drift, säkerhet och utveckling. Om du trivs i en varierande, ansvarstagande och utvecklande roll kommer du snabbt känna hemhörighet. Du verkar och utvecklas i en teknisk miljö där vi tillsammans vågar utmana oss själva och våra kunder inom ledande IT-drift.
I en nyckelroll som TAM tekniker kommer du att få bästa möjligheter att vidareutvecklas i ett innovativt och framgångsrikt tillväxtföretag.
Vi söker dig som är ambitiös och ansvarstagande, självklart med stort tekniskt intresse. Om du trivs i en varierande, stimulerande och utvecklande roll i ett bolag där vi förväntas utmana oss själva och våra kunder inom IT-drift och säkerhet så kan detta vara din nästa arbetsplats. Självklart utgår vi ifrån att du har lätt för att samarbeta och verka i vår dynamiska och ansvarsfulla verksamhetskultur.
Om rollen
Utifrån våra kunders behov skapar vi och våra team det bästa IT-lösningarna.
I rollen tillhör du Service Delivery teamet där du förväntas ta övergripande tekniskt ansvar gentemot kund, från dialog till lösning och upp till driftsansvar, såsom SaaS tjänster. Då våra kunder främst har affärskritiska lösningar med högt ställda säkerhetskrav lägger vi extra stort fokus och vikt avseende såväl skalbarhet och tillgänglighet som säkerhetsaspekter.
Du kommer främst:
Att vara som teknisk ansvarig gentemot utvalda kunder
Leda driftsmöten med våra kunder med avseende säkerhetsfrågor
Identifiera optimala driftlösningar ur både kvalitets- och kostnadsperspektiv
Leda förändringsprojekt för de aktuella plattformarna.
Jobba med arkitektur och lösningsdesign
Involveras i implementationsprojekt, förvaltning och vidareutveckling
Om dig
Du är en lösningsorienterad, ansvarstagande och prestigelös person som sätter stort värde i det arbete du utför. Som tekniker har du jobbat ett flertal år med drift och leverans av affärskritiska driftplattformar med högt ställda drifts- och säkerhetskrav.
Att du har förmågan att sätta dig in i nya tekniker och tekniska miljöer. Vi ser att du har en god kommunikativ förmåga då rollen i sig kräver dialog och närhet med såväl kunder som interna medarbetare.
Om tjänsten
Omfattning: Heltid, tillsvidaretjänst
Placering: Centralt i Stockholm
Start: Enligt överenskommelse
Har du frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen får du gärna kontakta ansvariga rekryteringskonsulter.
Hans Holmqvist, hans.holmqvist@ahexecutives.se, tel. +46 (0)700 929 420
Niklas Almquist, niklas.almquist@ahexecutives.se, tel. +46 (0)733 640 640
Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt då våra intervjuer sker löpande.
Välkommen!