OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Atea har samlat IT-branschens största hjärtan och snabbaste hjärnor. Vi finns över hela Sverige och har över 2500 kompetenta medarbetare inom alla områden. Medarbetare som vet vad som krävs för att skapa konkurrenskraft inom exportindustrin, medarbetare som vet hur it kan bidra med bättre lärande i skolan, medarbetare som vet hur lokala företag kan växa med it, medarbetare som vill vara med och skapa vård och omsorg i världsklass. Vi finns här för alla branscher. Vi kallar oss stolt för landslaget i informationsteknologi.
Atea Dalarna har ett åttiotal medarbetare i en härlig mix av olika kompetenser. Gemensamt för oss är att vi alla lever våra värderingar, då vi verkligen brinner för det vi gör, älskar att få ta ansvar och arbeta tillsammans som ett lag. Vi söker ständigt efter nya talanger som kan vara med och bidra till våra kunders och vår framtida utveckling och tillväxt.
Vår kultur präglas av våra värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. En kultur som gjort oss till Sveriges största leverantör av informationsteknologi och tillhörande tjänster. Vi har ett stort fokus på ansvarstagande utveckling och är stolta över att kunna påverka branschen globalt att agera mer hållbart.
Dina arbetsuppgifter
Som Technical Account Manager levererar du teknisk support via telefon, mejl, onlineverktyg och on-sitetjänster. Du tar emot, registrerar, prioriterar, analyserar och löser problemställningar enlig befintliga processer och rutiner i direktkontakt med slutanvändaren. Du arbetar ständigt med att utveckla nuvarande arbetssätt till det bättre, främst via förändringsarbeten och aktiviteter. Du tar även fram proaktiva tekniska förslag och affärsmöjligheter i avstämningar med kund. Du tar ägandeskap för dokumentation och förvaltning av detta kundsegment i sin helhet. På längre sikt är intentionen att växa inom detta område och du blir då ansvarig att bygga upp detta och agera mentor och arbetsledare till övriga tekniker i teamet.
Din profil
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med operativa frågor inom IT. Du har lätt för att skapa och förvalta kundrelationer där den sociala biten är en energiboost i ditt dagliga arbete. För att trivas i rollen är du resultatfokuserad och söker lösningar i uppkomna problem där du fungerar konstruktivt både på egen hand och i grupp. Som person trivs du i kommunikativa och coachande situationer där du har ett öppet arbetssätt.
Ansökan
Intervjuer kommer att ske efter sista ansökningsdag 7 Augusti. Ansök redan idag på www.clockworkpersonal.se. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Emil Andrén, emil.andren@clwork.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera