OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Visma Proceedo är en del av Visma koncernen som är en ledande leverantör av affärskritisk programvara för ett mer effektivt och motståndskraftigt samhälle. Genom att förenkla och automatisera arbetet för företag och organisationer i alla storlekar förbättrar vi människors vardag. Koncernen utgörs av 13 600 fantastiska kollegor i över 200 bolag. Med över 1 100 000 privata och offentliga kunder i Norden, Benelux, Central- och Östeuropa och Latinamerika och en nettoomsättning på 1 741 miljoner euro 2020, är vi fast beslutna att göra morgondagen bättre än idag.
Vill du jobba på ett företag som är med och formar vårt samhälles framtid? Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av att ge support inom mjukvara? Trivs du dessutom med ha daglig kontakt med både kunder och kollegor? Då ska du höra av dig till oss!
Vi erbjuder dig ett spännande arbete med professionella medarbetare i en miljö som genomsyras av framåtanda och utveckling. Vi är ett lönsamt mjukvarubolag med en stark tillväxt och möjligheterna för personlig utveckling och påverkan är stora. Vi förenklar och automatiserar komplexa processer kring inköp och fakturahantering för primärt större organisationer genom vår molntjänst Visma Proceedo. Tillsammans skapar vi möjlighet för våra kunder lägga sin tid, energi och pengar på rätt saker. Vi drivs av att se våra kunder lyckas i sin vardag, för om de lyckas då har vi lyckats!
Din nya roll För oss är våra kunders framgång inte en avdelningsfråga, det är en tvärfunktionell filosofi som vi alla lever efter. Som en del av vår servicedesk kommer du tillsammans med dina härliga kollegor att ge bästa möjliga service till våra kunder och leverantörer. Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa kundernas problem på bästa möjliga sätt!
Vi leverera förstklassig support genom att hantera teknisk second-line support till våra kunder via vårt ärendehanteringssystem, mail och till viss del telefon. Vi...
Testar och felsöker i applikationen, kollar i systemloggar och ev felmeddelanden.
Har ett nära samarbete både inom vår grupp men även med andra interna team.
Bidar till att utveckla våra processer och rutiner för att säkerställa en fantastisk kundupplevelse
Bidrar till self-service för våra kunder i vårt Customer Community
Eskalera problem internt efter en specificerad process
Här är vårt mission statement:
“ We ensure that our customers succeed in their business by providing high quality service with a professional approach. We strive to continuously improve our own knowledge and to understand our customers' needs. By doing so we can offer informative and qualitative 2nd line support and at the same time educate our customers in our system. ”
Vem är du? Vi letar efter dig som har erfarenhet från kundsupport och är van att leverera förstklassig service! Du är tekniskt nyfiken, tycker om att jobba med system och IT-lösningar samtidigt som du gillar att leverera kundservice för att hjälpa kunder att lyckas. Du har en positiv ”kan-göra” attityd och även viljan att lära dig nya saker.
Det är ett plus om du har god kunskap kring applikationssystem och integrationer mellan system. Gissningsvis är du i början av din karriär med en högskoleutbildning inom ekonomi eller IT i bagaget eller så har du lärt dig genom tidigare arbetslivserfarenheter och din vetgirighet.
Du tycker om och har en pedagogisk förmåga i att kommunicera med kunder både i tal och skrift och bör behärska både svenska och engelska på en hög nivå då du kommer använda dig av båda språken i det dagliga arbetet. Det är meriterande om du har god förståelse för företags inköps- och betalningsprocesser, att du har erfarenhet av arbete med affärssystem, EDI eller molntjänster/SaaS, samt läsa systemloggar. Placeringen är i Stockholm, med flexibla dagar på kontoret (mer i början för att du ska få en raketstart!).
Din ansökan Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 9 januari. Vi har löpande rekrytering och hoppas hitta rätt person innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig till Camilla Wahlund som är ansvarig för teamet, du når henne på +46732 74 25 59. Välkommen med din ansökan!