OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag som är med och formar vårt samhälles framtid? Är du en serviceinriktad person med erfarenhet inom företagsekonomi och support inom mjukvara? Trivs du dessutom med ha daglig kontakt med både kunder och kollegor? Då ska du höra av dig till oss!
Vi erbjuder dig ett spännande arbete med professionella medarbetare i en miljö som genomsyras av framåtanda och utveckling. Vi är ett lönsamt mjukvarubolag med en stark tillväxt och möjligheterna för personlig utveckling och påverkan är stora. Vi förenklar och automatiserar komplexa processer kring inköp och fakturahantering för primärt större organisationer genom vår molntjänst Visma Proceedo. Tillsammans skapar vi möjlighet för våra kunder att lägga sin tid, energi och pengar på rätt saker. Vi drivs av att se att våra kunder lyckas i sin vardag, för om de lyckas då har vi lyckats!
Din nya roll
Som en del av vår 2nd line servicedesk kommer du tillsammans med dina härliga kollegor att ge bästa möjliga service till våra kunder och deras leverantörer. Detta gör vi genom både direkt support samt proaktivt arbete som ger dem tillgång till kvalitativ self service. Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa kundernas problem på bästa möjliga sätt!
Vi levererar förstklassig support genom att hantera teknisk second-line support via vårt ärendehanteringssystem (salesforce) och till viss del telefon.
Vi...
- Testar och felsöker i applikationen, kollar i systemloggar och eventuella felmeddelanden.
- Eskalera problem internt efter en specificerad process.
- Har ett nära samarbete både inom vår grupp men även med andra interna team.
- Bidrar till att utveckla våra processer och rutiner för att säkerställa en fantastisk kundupplevelse.
- Bidrar till self-service för våra kunder i vårt Customer Community och Proceedo Help Center.
- Bidrar med kunskap till vår digitala kollega Roberta som initialt hjälper våra leverantör att få svar på sina frågor på vår hemsida.
Här är vårt mission statement:
We ensure that our customers succeed in their business by providing high quality service with a professional approach. We strive to continuously improve our own knowledge and to understand our customers' needs. By doing so we can offer informative and qualitative 2nd line support and at the same time educate our customers in our system.”
Vem är du?
Vi letar efter dig som har erfarenhet från företagsekonomi, kundsupport och som är van att leverera förstklassig service! Du är tekniskt intresserad, tycker om att jobba med system och IT-lösningar samtidigt som du gillar att hjälpa kunder att lyckas. Du har en positiv ”kan-göra” attityd, ett proaktivt tankesätt och gillar att lära dig nya saker.
- Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller IT i bagaget eller så har du lärt dig genom tidigare arbetslivserfarenheter och din vetgirighet.
- Du är en god kommunikatör som är flytande i svenska och engelska både tal och skrift.
- Det är meriterande om du har god förståelse för företags inköps- och betalningsprocesser.
- Du har erfarenhet av arbete med affärssystem, ekonomiapplikationer, EDI eller andra motsvarande molntjänster/SaaS.
- Du har erfarenhet från att förstå systemloggar.
Placeringen är i Stockholm (“hybrid”).
Din ansökan
Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast 4 december. Vi har löpande rekrytering och hoppas hitta rätt person innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten? Hör av dig till Camilla Wahlund som är ansvarig för teamet, du når henne på +46732 74 25 59. Välkommen med din ansökan!