Technical Customer Care Specialist sökes till Visma Proceedo!

Technical Customer Care Specialist sökes till Visma Proceedo!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av att ge användarsupport inom applikationer? Trivs du med att ha daglig kontakt med både kunder och kollegor? Då har vi uppdraget för dig som Technical Customer Care Specialist!

Visma Proceedo söker nu en Technical Customer Care Specialist där du kommer ha ett spännande och varierande arbete. Visma Proceedo ingår i Visma-koncernen, en av Europas största mjukvarukoncerner och ledande inom molnbaserade affärslösningar. Du kommer att hantera inkommande supportärenden från deras kunders systemadministratörer, arbeta med systemgenererade felmeddelanden samt med fördjupad felsökning. Du kommer tillsammans med dina kollegor inom servicedesk ge bästa möjliga support till deras kunder och leverantörer. Teamet präglas av laganda, innovation och viljan av att lösa kundernas problem på bästa möjliga sätt! Arbetsuppgifterna består bland annat av att:

• Testa och felsöka i applikationen, kolla i systemloggar och eventuella felmeddelanden.
• Eskalera problem internt efter en specificerad process.
• Bidrar till att utveckla processer och rutiner för att säkerställa en fantastisk kundupplevelse.
• Bidrar till self-service för kunder i deras Customer Community.
• Bidrar med kunskap till deras digitala kollega Roberta som initialt hjälper leverantörer att få svar på sina frågor på hemsidan.

Uppdraget innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar hos vår kund på deras kontor på Kungsholmen i Stockholm. Tjänsten är på heltid och beräknas starta omgående med chans till övertag av kund. Arbetstiderna är förlagda under vardagar måndag till fredag 08-17 med möjlighet till flex.

Din profil
Vi söker dig som har en högskole-/universitetsutbildning inom ekonomi eller IT. Du har erfarenhet från en likande roll och har tidigare arbetat med till exempel kundsupport, affärssystem, EDI eller molntjänster/SaaS samt att läsa av systemloggar. Du är van att leverera förstklassig service. Du tycker om att arbeta med system och IT-lösningar, du har god kunskap kring applikationssystem och integrationer mellan system. Du tycker om och har en pedagogisk förmåga i att kommunicera med kunder både i tal och skrift. Du behärska både svenska och engelska på en hög nivå då du kommer använda dig av båda språken i det dagliga arbetet. Det är meriterande om du har god förståelse för företags inköps- och betalningsprocesser. Passar beskrivningen in på dig? Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2022
  • Ansök senast: 12 oktober 2022

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


IT tekniker i Kriminalvårdens IT-Servicecenter

IT tekniker i Kriminalvårdens IT-Servicecenter

17 december 2024

Embedded Software Developer

Embedded Software Developer

17 december 2024

Embedded Software Developer

Embedded Software Developer

16 december 2024