OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till uppdragsgivares kontor, placering Arlandastad, söker vi en Kundtjänstrepresentant med teknisk kunskap Vår uppdragsgivare arbetar med att skydda människor och egendom från brandrisker. De är en global ledare inom brandskydd och säkerhetssystem med mer än 6,000 anställda världen över. Du kommer att ansvara för kundkontakter och kundnöjdhet genom bearbetning av order och offerter i linje med Vikings policy, mål och processer. Du förser kunder med stöd och hjälp via telefon och genom att hantera deras offerter och ordrar effektivt fram tills leverans av material. Ansvarsområden - Besvara samtal och e-post från kunder om leveranstider, produktinformation, ändringar osv - Hantera processen av och följa upp offerter och inkommande ordrar. - Kontrollera dagliga rapporter och agera därefter. - Uppsöka leverantörer och göra efterforskningar. - Kommunicera med försäljningsavdelningen gällande prisfrågor. - Utarbeta tekniska dokument för agenter och kunder. - Denna position kräver kommersiell och teknisk kunskap. Vi ser gärna sökande med erfarenhet inom kundservice. Du har utmärkta kunskaper i svenska och engelska. Finska är meriterande. - Du är väl förtrogen med internationella exportregler. - Du har en stark muntlig och skriftlig kommunikation och du är en bra lagspelare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Olsson
020-25 26 00
KC-KG
020-25 26 00
KC-CG
020-252600
KC-AS
020-25 26 00
KC-BM
070-0000000
KC-Mys
020-25 26 00
KC-CA
020-25 26 00
KC-TD
020-25 26 00
KC-ESk
020-25 26 00
KC-MA
020-25 26 00