OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Klevu är det smarta sökverktyget som hjälper e-handelsföretag att förbättra användarupplevelsen och öka försäljningen på sina webbsidor. Vår avancerade AI-teknologi låter användaren hitta rätt produkt på en gång och används idag av företag som Kronans Apotek, Ur & Penn, Granit och Helly Hansen. Tillsammans med Oddwork är vi nu på jakt efter vår nästa Technical Customer Success Manager. Vi söker dig som - precis som det låter, vill specialisera dig på våra produkter och ansvara för att introducera våra kunder i systemet. Står du för engagemang, tålamod och pedagogisk finess? Då är det dig vi vill ha!
Som Technical Customer Success Manager
Kunden har tackat ja och det är bara att köra igång. Eller? Nja, inte riktigt. Det är här merparten av ditt ansvar börjar. Genom onboardingen ger du kunden en grundlig introduktion av systemet. Du demonstrerar, besvarar frågor och agerar teknisk support - på plats och online. Efteråt finns du där som ett bollplank, alltid redo att bemöta kundens behov och frågeställningar med tydliga svar och best practices. Utöver detta kommer du också att bygga långsiktiga kundrelationer och internt vara en sammanlänkande kraft mellan produktspecialisten, lösningsarkitekten och det supporterande teamet.
Vi söker dig med …
koll på läget. Ditt lugn smittar av sig och får andra att verkligen lyssna. Du är rationell, pedagogisk och strukturerad i dina tankegångar. När någon frågar lyssnar du med tålamod och förklarar sedan med precision och klarhet. Och så har du den där solskensblicken som ser rakt igenom tunga regnmoln. En lugn och logisk lyckospridare. Där har vi dig.
Våra önskemål till dig:
- Du har erfarenhet av att arbeta med tekniska lösningar inom e-commerce
- Du har förståelse för plattformar som Shopify och Magento
- Du kan tala och skriva på svenska, engelska och …
- … gärna finska. Men inget måste!
- Bonus om du har erfarenhet av Google Analytics!
Varför Klevu?
Vi startade 2013 i Finland. Idag har vi tre kontor i Europa och ett i USA, med klienter över hela världen. Ett av våra kontor ligger på Malmskillnadsgatan 32 bredvid Sergelstorg, och det är här som du tillsammans med dina kollegor kommer att bygga Klevus framtid - för att inte tala om din egen. Vi har påbörjat en resa, och nu vill vi ha med dig. Välkommen till Klevu.
START: Enligt överenskommelse
PLATS: Stockholm
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager, Johanna Ek, johanna@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-03-20
Är du vår nästa Technical Customer Success Manager? Då är du hjärtligt välkommen med din ansökan. Skicka den gärna så snart som möjligt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Hoppas att vi hörs!
Vi på (https://www.oddwork.se/join-the-oddwork-family/) är övertygade om att världen skulle bli en bättre plats om alla följde sina drömmar. Att hjälpa talanger nå sina drömmar är därför: vår dröm. Och vi lever för att uppfylla den sju dagar i veckan - 365 dagar om året. Du kan kalla oss för en drömfabrik, eller rätt och slätt: rekryterings- och employer brandingbolag. Vi matchar talanger med nästa karriäräventyr och hjälper företag att skapa än starkare företagskulturer. Vi vet nämligen att det är när rätt personlighet möter rätt företag som magi uppstår! Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här (https://www.facebook.com/oddwork/), eller ta del av vår företagskultur redan nu genom att hoppa i din supersuit bland flamingos och popcornmaskiner i vårt mobilspel Oddgame. Finns för gratis nedladdning i (https://itunes.apple.com/se/app/oddgame/id1166199345?mt=8) och (https://play.google.com/store/apps/details?id=se.mobilestorytelling.oddgame&hl=sv)!
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Ravan
0735005927
Ellinor Hellberg
0732047841
Philip Bendroth
0730361223