OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund inom försäkringsbranschen söker vi nu en Technical Lead.
Primärt fokus på ACE (Kontaktcenter), men även viktigt att man till en viss nivå har förståelse för ren telefoni (speciellt softphone/MiCollab).
ARBETSUPPGIFTER
- Tekniskt kunnig kring ACE (alla kanaler som organisationen nyttjar) och bra förståelse för telefoni (MxOne, mobiltelefoni)
- Duktig att hantera support, beställningar och att lösa incidenter, både mängdincidenter och högprioriterade incidenter
- Stötta i felsökning tillsammans med andra grupper inom organisationen (arbetsplats, nätverk, etc.) inom ramen för kontaktcenter (och telefoni)
- Kontakt med slutanvändare för att stötta i felsökning/problem (viktigt att man är bekväm i detta)
- Från organisations sida kunna stötta i problemutredningar
- Delta i utvecklingsarbete i Team Kontaktcenter (den tid som ”blir över” efter det löpande arbetet. Fokus är klart på beställningar, support och incidenter)
- Viktigt att du är en prestigelös person som griper tag i utmaningar och problem när de uppstår och kan stötta dina närmsta kollegor. Viktigt att du är en bra lagspelare och har lätt för att samarbeta!
- Bra om du har erfarenhet från operativt arbete i denna typ av organisation och erfarenhet från andra kunder
- Extra plus om du som person kan ”lyfta blicken” kring kundens arbetsprocesser och arbetet i teamet - kan man förbättra eller göra på annat sätt?
INFORMATION
Plats: Stockholm
Start: Så snart som möjligt
Befattning: 80%
Lön: Enligt överenskommelse
LÅTER DET INTRESSANT?
Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande. Skicka in ditt CV till oss redan idag via ”Skicka ansökan”.
Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till info@tavana.se
Vi ser fram emot din ansökan!