OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.
PSP Large Accounts & Partners är ett engagerat team med fokus på främst integration av nya kunder och består av 7 medarbetare uppdelade i 3 olika roller. Vi sitter geografiskt utspritt och jobbar mycket på distans, men ses gärna på våra fina kontor i Visby eller i Stockholm.
Vi jobbar för att ge våra kunder och partners en bra betalningslösning i terminal och inom e-com. Det kräver att vi har nära samarbeten, är relationsbyggande, samt aktivt jobbar med förbättringsarbete.
Till vårt härliga team söker vi nu en Technical Onboarding Manager!
Mer om jobbet: Som Technical Onboarding Manager, TOM, är du huvudansvarig för integrationen av våra större kunder både inom Instore (terminal) och ecom. Du är kundkontakten i integrationsprocessen där du ger rådgivning och håller inledande utbildning i våra system samt hur tjänsterna och våra gränssnitt och API:er fungerar.
Du kommer även att bidra till att hela tiden förbättra och effektivisera våra integrationsprocesser. Allt detta med fokus på att kunden på ett enkelt och professionellt sätt ska få börja sälja i sina kanaler.
I rollen som TOM kommer du att vara tekniskt stöd för integrationsfrågor både internt och externt. Du är med och kvalitetssäkrar resultatet vid en integration innan du lämnar över kunden till daglig förvaltning.
Vi letar efter dig som brinner för kundkontakt och att ge bra service. Du har erfarenhet av att jobba teknisk och har ett intresse för tekniken bakom betalningslösningar. Vi ser gärna att du vill vara med och utveckla rollen och att självständigt söka svar inom och utom organisationen.
I rollen som TOM förväntas du på egen hand driva dina integrationer och kundkontakter utifrån kundens behov och planlägga dessa tillsammans med flera avdelningar inom Swedbank Pay. Det kräver att du är van att ta egna initiativ, är duktig på att samarbeta och samordna flera kontakter.
Du behöver också ha ett starkt kundfokus och erfarenhet att arbeta med lösningar mot kunder.
Vi tror att det är bra om du har:
- Bred teknisk kunskap
- Erfarenhet av att jobba med kundservice, helst inom teknisk support
- Om du har erfarenhet av betalningslösningar, framförallt inom ecom och Instore (terminaler) är det meriterande
- God kommunikativ förmåga och har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av team med hög teamkänsla där vi bryr oss om varandra. Frihet under ansvar är ledord i teamet och du får stor möjlighet att påverka, alltid med målet att göra våra kunder riktigt nöjda. Du får en härlig arbetsmiljö med kontor i Visby innerstad eller centralt i Stockholm. Vi erbjuder alla våra medarbetare ett attraktivt förmånspaket.
Vill du bli vår Technical Onboarding Manager? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Placeringsort: Stockholm eller Visby.
Sista ansökningsdag är 2022-03-09. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, Christine Färnskog.
Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84
Vi värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför i vår verksamhet. För att vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering använder vi oss av anonymisering av CV:n. Vi ber dig även utesluta: namn, ålder, kön och bilder i ditt personliga brev.
PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.
På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.
Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.