OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?
Nu söker vi dig som vill ta nästa steg i din pågående kundservicekarriär. Hos oss jobbar du som en teknisk second-line support samtidigt som du lär dig allt om hur vårt nät och våra system fungerar och är uppbyggda!
Ditt nya jag, i vårt lag
Du kommer att tillhöra ett glatt team där alla har ett högt kundfokus och en fast övertygelse om att allt går att göra bättre! Ni är alla riktiga teamspelare och arbetar med att hantera tekniska kundärenden (via mail och telefon) som eskalerats vidare från vår Kundservice och från våra 3Butiker. De ärenden du hanterar är felanmälningar från våra kunder kopplat till nät och täckning, men även samtalsproblem, sms- eller mms-problem, problem med utlandsanvändande och ja, mycket mycket mer.
För att lyckas med det får du såklart mycket kunskap och utbildning på plats, och jobbar med kollegor som alla hjälps åt och delar sina kunskaper för att vi tillsammans ska vara experter.
Vårt mål som team är att varje dag tillsammans med dig leverera en snabb, professionell och genuin service till såväl våra kunder som kollegor. Vi har ett nära samarbete med vår Technical First Line, första ledet som har den första kontakten med kunderna. Tillsammans bildar vi den tekniska avdelningen inom Kundservice.
Du spelar en viktig roll i Tres felanmälningsprocess i stort, och samarbetar nära flera av våra interna Nät- och IT-avdelningar bland annat Tres NOC. Du får möjlighet till egna ansvars- och utvecklingsområden vilket får dig att växa varje dag.
Du kommer garanterat att gilla:
• Att tillhöra ett team där man gillar att lösa problem och ha kul med varandra
• Att varje dag känna att du utvecklas och lär dig nya saker
• Att lära dig mer om Tres nät och följa med på resan in i 5G
• En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work 2022
• Att få sitta i ett modernt kontor vid Globen
• En tillsvidare anställning på heltid med fast lön
Vi har en känsla av att du:
är några år in i din karriär, och har arbetat med kundservice i något år. Det viktigaste för oss är att du har rätt inställning, är lösningsfokuserad, tar egna initiativ och eget ansvar och har ett fin fint engagemang. Servicetänket finns i ditt dna och det kommer helt naturligt för dig, du har ett genuint tekniskt intresse och vill gärna lära dig mer! Vi tror att du är en riktig buddy som gillar att lösa problem och kan göra det utan att kvalitén brister.
Du har självklart en god kommunikationsförmåga, är över 18 år och kan svenska och engelska i både tal och skrift.
Och för att sticka ut lite extra:
Har du arbetat i en liknande roll tidigare, teknisk support eller kundservice där du arbetat med felsökning och har några knep för att snabbare komma på banan med det här uppdraget hos oss. Du har även erfarenhet av att arbeta i Zendesk.
ANSÖKAN
Sugen, eller hur? Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet.
Välkommen till Tre!