OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Technical Support
Vill du vara en del av en organisation som förändrar liv på riktigt? På BraunAbility jobbar vi för att ge människor friheten att leva självständiga liv. Vi skapar och säljer produkter som möjliggör för personer med begränsad rörlighet att köra bil eller åka som passagerare. Tillsammans arbetar vi för att hjälpa människor få uppleva oberoende mobilitet i ett inkluderande samhälle.
Vi söker nu en engagerade och serviceinriktade Technical Support till vårt CSC team.
Som Technical Support kommer du att vara ansvarig för att hantera och lösa tekniska problem för våra kunder. Du kommer att ge support via telefon och e-post och säkerställa en positiv kundupplevelse.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Diagnostisera och lösa tekniska problem
Ge handledning och steg-för-steg-instruktioner till användare
Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kundfrågor.
Dokumentera supportärenden och dess lösningar
Kvalifikationer
Erfarenhet av teknisk support inom fordons-/teknikbranschen
Stark problemlösningsförmåga och teknisk kompetens
Utmärkt kommunikationsförmåga.
Kundserviceorienterad inställning
Förmåga att arbeta i team i en snabbt föränderlig miljö.
Förmåga att lära sig nya system.
Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande erfarenheter
Monitor (ERP system)
Super Office (Ärendehanteringssystem)
Tyska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Vad vi erbjuder
Kollektivavtal
Fast lön enligt överenskommelse
Utvecklingsmöjligheter
Hälsovård och tillgång till ett gym på arbetsplatsen
Ett brett utbud av trivselaktiviteter, bjudningar och evenemang för att främja välbefinnandet och samarbetet bland kollegorna
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och lyder under Unionens avtalsområde för Teknikavtalet. Tillträde enligt överenskommelse och tjänsterna är placerade på det europeiska huvudkontoret i Stenkullen.
Om du har några frågor angående tjänsten tveka inte att kontakta Jonas Linhage, Director Customer Support: jonas.linhage@braunability.eu /tel. 0302-254 16
Mejla CV och personligt brev till work.se@braunability.eu. Referera till ”CSC Support” i ämnes raden.
Vi tror på en inkluderande arbetsmiljö där olikheter uppmuntras och värderas. Vi välkomnar därför sökande oavsett bakgrund.