Technical Support Analyst för direktanställning hos kund i centrala Stoc...

Technical Support Analyst för direktanställning hos kund i centrala Stoc...

Arbetsbeskrivning

Technical Support Analyst för direktanställning hos kund i centrala Stockholm!

Till vår kund med placering i centrala Stockholm söker vi nu en

Technical Support Analyst för direkt anställning hos kunden. Bolaget är globalt, branschledande och arbetar med utveckling, försäljning och support av datasystem gentemot tandvårdspraktiker.

Som Technical Support Analyst kommer du arbeta med att supportera medarbetare men främst kunder med tekniska problem, applikationssupport och guidning runt hur bolagets produkter fungerar.

Vi ser att du har

- Minst 6 månaders erfarenhet av IT support från Windowsmiljö, men gärna mer.
- God generell erfarenhet av Windows miljöer- operativsystem, hårdvara m.m.
- Erfarenhet av nätverk
- Erfarenhet av Citrix
- Kommunicera obehindrat, tydligt och pedagogiskt på svenska och engelska i både tal och skrift.


Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av

- Erfarenhet av SQL
- VBA scripting


Det finns möjlighet till distansarbete någon/några dagar i veckan.

Då bolaget är globalt och rekryterande chef är engelskspråkig önskar vi få in din ansökan på engelska.

Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan nu!

Urval sker löpande och bolaget önskar start så snart som möjligt med hänsyn till kandidatens uppsägningstid.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Magnus.Hutter-Rehrl@itbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Niclas Nodby

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IT-bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2021
  • Ansök senast: 9 mars 2022

Besöksadress

Jakobsbergsgatan 7, Stockholm
None

Postadress

Jakobsbergsgatan 7
Stockholm, 11144

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024