OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker ytterligare en medarbetare till Further ABs drift och support team.
Further AB är ett konsultföretag inom digital teknik och affärsförbättring som erbjuder teknisk expertis och strategisk rådgivning till sina kunder genom rationell användning av modern teknik. I den här rollen kommer du få vara med och utveckla kundernas befintliga IT-miljö.
I denna roll är du en viktig medarbetare med mycket kundkontakt. Du kommer att hantera många olika typer av händelser och ger stöd till kunderna avseende hård- och mjukvara. Bland annat sätter du behörigheter, lägger till användare, ger information och löser problem. Målet är att ge kunden bra service genom professionellt bemötande, tät återkoppling och uppföljning samt att så snabbt som möjligt åtgärda kundens problem.Vi söker dig som är social, driven och kommunikativ och som vill arbeta med service, kundnöjdhet, problemlösning och har ett teknikintresse. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du kanske nyligen avslutat någon form av eftergymnasial utbildning inom IT/teknik eller så har du tidigare arbetat med nätverk och har systemvana. Det är också bra om du arbetat med service tidigare. Har du certifikat i Office365 är det ett stort plus.
Din profil
Vi söker dig som är social, driven och kommunikativ och som vill arbeta med service, kundnöjdhet, problemlösning och har ett teknikintresse. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Du kanske nyligen avslutat någon form av eftergymnasial utbildning inom IT/teknik eller så har du tidigare arbetat med nätverk och har systemvana. Det är också bra om du arbetat med service tidigare. Har du certifikat i Office365 är det ett stort plus.
Sista ansökningsdag
Arbetstiderna är måndag- fredag, 40 timmar per vecka.
Tillsvidare
Är det dig vi söker? Välkommen att skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med urvalet, och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag.
Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111