OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
About Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
About the job:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Xzakt har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Xzakt en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
About the company:
Xzakt Kundrelation is one of Scandinavias largest outsourcing-suppliers within costumer support and telephone exchange. The company was created in the year 2000 and by today they cover all the Scandinavian languages. With a unique focus on quality and creating of added value, Xzakt has established themselves as a leading supplier in the industry.
Tasks and responsibilities:
In the position first line support you will be responsible of answering incoming phone calls and emails, mainly from private costumers. By troubleshooting you support the incoming tickets, they mostly consist of user support, installation of software, orders, counselling, passwords and daily work with applications. You solve the tickets independently or forward them to the division in concern, your focus is always to give the costumer the best service possible.
You are a part of a newly created team that supply costumers with technical support in Danish, Finnish or Norwegian. Initially you will get a proper introduction to provide you with knowledge about the company’s products/services, computer systems and working procedures.
Education, Experience and Personal characteristics:
• You are service minded
• You are interested in technology
• You speak and write freely in Danish, Finish or Norwegian
• You speak and write freely in English
In the position first line support at Xzakt, you will have regular contact with costumers though phone and email. You are service minded and can easily communicate with costumers and colleagues within your team. Xzakt is a working place with many co-workers, that enjoy spending time together.
Other information:
Start: As agreed upon
Place: Gävle or Skellefteå, as agreed upon.
Salary: As agreed upon
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Search words: First line, 1st line, support, first line support, IT, IT-support, technology, Support technician, technician, ServiceDesk, ServiceDesk agent, customer service, helpdesk, Windows, Office 365, Active Directory, Outlook, software, fulltime, Danish, Norwegian, Finnish
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund