OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad Netigate erbjuder dig
Vi har kontor i centrala Stockholm och du arbetar tillsammans med ett härligt team. Du kommer att märka att det är högt i tak, att du har möjlighet att påverka i ditt dagliga arbete och att vi tycker om att ha roligt på jobbet. Vill du vara del av ett framåttänkande, internationellt företag och jobba med drivna och ambitiösa kollegor så har du hittat rätt!
Om rollen som Technical Support Manager:
Som teknisk support manager kommer du ansvara för det tekniska vad gäller att handleda våra kunder i vår undersökningsplattform. Här vägleder du våra kunder i skapandet av undersökningar, agerar tekniskt bollplank samt arbetar med dashboards och registrering av data. Du kommer även i rollen få möjligheten att utbilda våra kunder på plats hos oss samt delta i kundmöten.
Dina arbetsuppgifter kommer att innebära:
- Teknisk rådgivning i kundmöten (t.ex. API integration, custom solutions)
- Skapa undersökningar i Netigate utifrån kundens önskemål
- Skapa designanpassade mallar
- Intern- och extern teknisk support
- Vägleda, utbilda och hålla utbildningar
Vi söker dig som ...
- Har tidigare arbetat i en kundnära roll t.ex. som teknisk support eller har jobbat med kunder och har 1-3 års erfarenhet inom området.
- Har en fallenhet för teknik; har du kunskaper inom HTML, CSS, Javascript och är det meriterande.
- Goda kunskaper i Excel och övr. officepaketet (PPT, Word).
- Flytande språkkunskaper i svenska och engelska.
Vi ser även gärna att du är...
- Bekväm att prata inför och utbilda en större grupp och på ett pedagogiskt sätt kunna förklara hur Netigate fungerar.
- Strukturerad och flexibel. Du har förmåga att prioritera vad som är viktigast för stunden.
- Självgående, då du kommer ansvara för din del i de projekt du ingår i.
- Lyhörd för kundernas önskan och service-minded.
- Lösningsorienterad.
Start
Så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Ansökan
Låter detta som ett nästa steg i din karriär? Ansök redan idag då vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta: mark.astrom@netigate.se.
Om Netigate
Vi hjälper företag att ta beslut baserat på data för att förstå deras två viktigaste tillgångar: kunder och medarbetare. Netigate är ett globalt SaaS-bolag med kontor i Stockholm (HQ), Frankfurt och Oslo. Vi har över 1700 kunder runt om i världen och erbjuder våra kunder en utmärkt upplevelse med lokal konsultation och expertis.
Läs mer om Netigate här: http://www.netigate.net (http://www.netigate.net/)
Du kan också kolla in vårt Instagram-konto för att se mer om hur vi har det på jobbet: (https://www.instagram.com/wearenetigate/)