Technical Supporter Home Appliances

Technical Supporter Home Appliances

Arbetsbeskrivning

Technical Supporter Home Appliances

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammans med Veddesta Distribution, Veddesta Transport, Multi Logistik och Rekryteringsstyrkan..

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.Vårt systerföretag Rekryteringsstyrkan arbetar uteslutande med rekrytering och interimslösningar.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu för vår uppdragsgivare Samsung Electronic Nordic AB:s räkning för omgående tillsättning, uppdraget sträcker sig ett år till att börja med.

Uppdraget

Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done for 70 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. Samsung is now expanding our Nordic service organization and is now looking for an engaged and dedicated Technical Supporter to support our Home Appliance Division. The Customer Satisfaction organization is a strategic part of Samsung's business and responsible for ensuring and improving the service of electronic products sold in the Nordic region. In the position as Technical Supporter, your main responsibility will be to work with tickets from our Call Center for Home Appliance products in the Nordics.
You will be reporting to the Nordic CE Service Manager located in Kista, Sweden but you can choose to work from any of our Nordics offices (Sweden, Norway, Denmark).
DO YOU WANT TO BE CHALLENGED IN ONE OF THE FASTEST GROWING BRANDS IN THE WORLD, FOCUSING ON DESIGN AND INNOVATION?

Uppdraget

You will be working with:
- Answer Support tickets from B2C Call Center agents regarding Home Appliance products like for example Washing Machines, Dryers, Cooling and Built in products
- You will review tickets and instruct our Call Center agents on the right way to handle the request
Suitable background:
- Technical degree preferred, alternatively good track record
- Experience from working with service and support of Home Appliance
- Good knowledge and understanding of both software and hardware of modern Home Appliance products
Skills and attributes:
- Good priority skills and judgment of situation urgency
- Short learning curve and ability to adapt and take initiative in unfamiliar situations
- Analytical with ability to tackle a problem by using a logical, systematic, sequential approach
- Exceptional ability in structured problem solving and innovative out of the box thinking
- Exceptional ability to take initiative, drive tasks and daily operations self –propelled
- Exceptional service mind towards internal stakeholders, partners and end-customers
- Good knowledge in Microsoft Office applications
- Strong communication skills in English and knowledge in a Nordic language is a bonus
We are looking for a person who has a genuine interest in consumer electronics and after-sales. You should be end-customer oriented and responsive to their business issues. To be successful in the role you need to be energetic and self-propelled with a short learning and the ability to find new solutions to complex problems. Samsung is a dynamic company in a fast moving industry. In order to enjoy working with us you must be a person who appreciates a high tempo, constant change and have the ability to take own initiatives.

Om anställningen

Vi på bemanningsstyrkan erbjuder dig en heltidsanställning på ett år där det kan finnas möjlighet till en tillsvidaretjänst efter detta.

Vi erbjuder dig en fast månadslön, friskvårdsbidrag och en engagerad och tillgänglig konsultchef som finns på plats hos Samsung varje vecka.

Du får också runt trettio kollegor från Bemanningsstyrkan med placering Samsung, Kista.

Tjänsten ska tillsättas omgående så tveka inte att skicka in din ansökan tillsammans med information om möjligt startdatum samt ett löneanspråk.

Varmt välkommen med din ansökan! /

Therese Barvell Rappel

Konsultchef, kundansvarig Samsung Electronic Nordic AB

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2020
  • Ansök senast: 18 oktober 2020

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024