Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Teknisk Systemspecialist till vårt Customer Support-team med ambitionen att bli expert på drift och integration av vårt affärssystem ur ett applikations -och systemperspektiv.
Dina arbetsuppgifter
Som Lumeras tekniska systemspecialist kommer du att vara expert på teknisk infrastruktur och integration av vårt affärssystem ur ett applikations- och systemperspektiv. Vi ser att du kommer att fylla en roll som teknisk expert i felsökningar och utredningar.Vill du veta mer om hur det är att arbeta som Technical System Specialist på Lumera? Se vad Sebastian som jobbar i teamet idag har att säga här
Hos oss får du:
Engagerade kollegor som stöttar varandra och värdesätter teamwork.
Omväxlande och roligt arbete med en komplex och samhällsviktig produkt.
Karriär och utvecklingsmöjligheter där du får ta egna initiativ och axla eget ansvar.
Centralt kontor med flexibiliteten att jobba hemifrån upp till två dagar i veckan.
Fokus på välmående med ett förmånspaket som stödjer både fysisk och mental hälsa.
Vi söker dig som har:
En eftergymnasial utbildning inom relevant område, eller tillgodosett dig motsvarande kunskap genom relevant arbetserfarenhet.
Erfarenhet av Windows server-baserade lösningar
Erfarenhet av problemlösning rörande teknisk infrastruktur och applikationsdrift
Erfarenhet av felsökning av integrationer mellan applikationer
Goda kunskaper i Microsoft T-SQL
Inga problem med att uttryckadig väl i tal och skrift, på såväl svenska som engelska Det är meriterande om du även har:
Erfarenhet av IT-säkerhet
Vi söker dig som är problemlösare ut i fingerspetsarna och är mån om att skapa öppna och genuina relationer till kollegor och kunder.
Du ser dig själv som länken mellan tekniken, systemet och kunden och har förmåga att kommunicera på ett strukturerat sätt i både tal och skrift. Vi tror att du är duktig på att ta till dig information och att du har förmågan att prioritera ärenden i ett högt arbetstempo. Det är viktigt att du gillar att kompetensdela och bidra till teamets gemensamma utveckling.
Längtar du efter att få jobba i en kreativ atmosfär fylld av kompetens, nyfikenhet, lösningsfokus och en massa skoj, tror vi att du skulle trivas bra hos oss på Lumera som vår tekniska systemspecialist!
Låter det bra? Då vill vi komma i kontakt med dig!
Ansök med CV eller LinkedIn-profil. Viuppmuntraratt du inte väntar för länge med att ansöka då vi utförintervjuerlöpande. Start för tjänsten är enligt överenskommelse. Enbakgrundskontroll kommer genomföras innan beslut om anställning fattas.
Frågor? Kontakta Sara Svensson, Customer Support Manager, på sara.svensson@lumera.com
Vi ser fram emot din ansökan!
Vi är Lumera
Lumera är ett insurtechbolag som driver digital transformation för liv- och pensionsbranschen i Europa. Vi erbjuder tekniklösningar för försäkringsadministration, datahantering och migrering till en bred bas med framstående kunder. Genom att kombinera vår tekniska och branschspecifika expertis erbjuder vi även ett omfattande utbud av specialiserade tjänster anpassade för varje lokal marknad.
Vårt uppdrag – the Prudent Revolution – handlar om att förena teknologi med partnerskap för att erbjuda liv- och pensionsbolag den snabbaste och tryggaste resan genom komplex förändring.
Lumera är baserat i Stockholm, med ytterligare kontor i Storbritannien, Nederländerna, Norge, Sverige, Indien och Vietnam.
Huvudägare i Lumera är Monterro, den ledande mjukvaruinvesteraren i Norden.
www.lumera.comFölj Lumera på sociala medier: LinkedIn, Instagram och Facebook.
Klicka här för att se alla våra lediga tjänster