OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: Du kommer ansvara för viss förhandling och ha direktkontakt med olika leverantörer.Arbetet innebär både vardaglig administration samt mer projektinriktat inköp.I denna tjänst ingår även beställning efter bristlistor, orderregistrering, offertbegäran, fakturakontroll, viss tullhantering, rapportering, leveransbevakning.I tjänsten ingår ett visst resande. Kvalifikationer: Den vi söker ska ha dokumenterad inköpserfarenhet, god datavana, van att följa upp sina kontakter och åtaganden.Du ska även vara en god kravställare med skinn på näsan.Måste hantera engelska i tal och skrift, gärna ytterligare språk.Utbildningsbakgrund är ej avgörande, dock gärna en god teknisk förståelse. Personliga egenskaper: Vi söker en utåtriktad, initiativrik och kommunikativ person som trivs med ett ansvarsfullt, självständigt arbete. Kontakta/ Sök tjänsten:
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Rabb
0739-808398
Lars Buvall
073-9808394
Rekryteringskonsult Lars Buvall
0739808394
Henrik Nordin
0735141000
Henrik Nordin
+46 707 19 53 84
Konsultchef Hendrik Palm
+46 739 88 96 54
Jesper Eklöf
0707195382
Lars Buvall
Rekryteringskonsult Lars Buvall
0739808394
Jesper Rosvall
0735-201655