Teknik och mjukvaruintresserad customer success till ChargePanel

Teknik och mjukvaruintresserad customer success till ChargePanel

Arbetsbeskrivning

Vi söker en person till vår uppdragsgivare ChargePanels team i Stockholm för att vara med och bygga upp ett spännande bolag som nu också börsnoteras. Bolaget har sitt kontor i centrala Stockholm på Skeppsbron. Tjänsten är heltid och som direktanställd av uppdragsgivaren

ChargePanel AB är ett snabbväxande företag med stort fokus på att bygga goda kundrelationer. Vi vill att du ska älska att hjälpa våra kunder och drivas av att den bästa servicen som går samt vara intresserad och kunnig av att hantera tekniska kundsupportfrågor. Extra plus om du själv har ett stort teknikintresse då du kommer att jobba nära utvecklare och övriga organisationen. En roll för dig som vill vara med och bygga nåt spännande med ett drivet gäng!



Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Daglig kontakt med kunderna (telefon, e-post, chat)
- Hjälpa till med introduktionen av nya kunder

- Kommunicera med tredje part för kunders räkning vid behov
- Registrera och kommunicera leads till säljteamet
- Felsök, diagnostisera och lös kundrelaterade problem

- Registrera, registrera och dokumentera kundinteraktioner
- Administration och registervård av kundkonton
- Analysera kundbehov, utveckla processer för att förbättra kundupplevelsen
- Ständigt leta förbättringsmöjligheter
- Nära samarbete med försäljnings- och tekniska avdelningar
- Hjälpa till med att lägga beställningar och återbetalningar

- Hjälpa till med att hålla kundinformation uppdaterad




Din bakgrund

- Gymnasiekompetens, meriterande om det är teknisk inriktning
- Meriterande med minst 2 års tidigare erfarenhet av att supporta mjukvarubaserade lösningar
- Erfarenhet från kundserviceroller, gärna från branscherna teknik, IoT, SaaS, mjukvara
- Stort intresse för tekniklösningar och meriterande om du har fordons/elbilskunskaper


Om företaget

Vi är glada över att vara en del den nya eMobiltysektorn och skapa lösningar för en helt elektrisk framtid. ChargePanel driver elektriska laddningsnätverk via ett centralt hanteringssystem, anslutet till white label-mjukvara och mobila applikationer. Vi tillhandahåller en helhetslösning för företag, tillverkare, allmännyttiga företag, hotell, parkeringsanläggningar, kommuner, köpcentrum, laddstationsoperatörer och e-Mobility-tjänsteleverantörer vars ambition är att göra e-Mobility till en vardag.

Sedan 2016 har vi specialiserat oss på teknologier för drift av laddningspunkter för elfordon och förarapplikationer. ChargePanel växer nu i snabb takt och vi letar efter personer som vill följa med oss på denna resa.

Vår vision är en utsläppsfri framtid, där luften är renare, transporten är elektrisk och laddningsinfrastrukturen är enkel att använda och tillgänglig för varje förare.

Vårt uppdrag är att förse våra kunder med en fantastisk plattform som stärker människor i deras övergång till e-mobilitet och vidare.

För att uppnå detta lyssnar vi på våra kunder, partners och de människor de servar, och vi agerar för att tillhandahålla lösningar på utmaningarna, så att vi tillsammans kan växa.



Cronwik Sköter denna rekrytering åt ChargePanel och vill du veta mer om Cronwik Bemanning och Rekrytering så kan du besöka www.cronwik.se





kundservice support success customer care teknisk support

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Karlsson

Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cronwik Rekrytering och Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2021
  • Ansök senast: 26 december 2021

Besöksadress

Hammarby Allé 32, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Allé 32
Stockholm, 12061

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

Kundservicemedarbetare till Euromaster i Varberg!

27 december 2024

Customer Support

27 december 2024

27 december 2024