Teknikansvarig för hanterade tjänster

Teknikansvarig för hanterade tjänster

Arbetsbeskrivning

Roboyo är inte ett typiskt teknikkonsultföretag. Vi har legat i framkant när det gäller automatisering av affärsprocesser ända sedan branschen startade för mindre än tio år sedan.
Vi började som pionjärer. I dag är vi världens största specialiserade företag inom intelligent automation. Vår tillväxt, framgång och vårt bidrag till våra kunders framgång är resultatet av en sak - våra medarbetare.
Vi förenas av vårt syfte, att ta det möjliga till nästa nivå - för våra kunder, vår verksamhet och för varandra.
På Roboyo kommer du uppleva en rolig och innovativ arbetsmiljö med ett dynamiskt och ambitiöst team som brinner för teknik och automation.
Vårt Managed Services-team ser fram emot att välkomna en ny Managed Services Technology Lead som ska hjälpa våra kunder att utnyttja kraften i automatisering för att driva företagsresultat på nästa nivå.
Bli en del av vårt svenska team som sitte på centralt belägna och mysiga kontor i Stockholm och Göteborg och har en hybrid arbetsplats med möjlighet till distansarbete.
I den här rollen kommer dina ansvarsområden och uppgifter att innefatta:
Samordna och hantera teamets dagliga aktiviteter för att uppnå teamets och företagets mål.
Se till att alla tickets/förfrågningar löses inom SLA (Sercive Level Agreement) och i enlighet med kundens förväntningar och agera som eskaleringspunkt för problemhantering, incidenter och ändringsförfrågningar för att säkerställa lösning och kommunikation i rätt tid.
Använda våra dataanalysverktyg för att identifiera potentiella problematiska artefakter hos våra kunder och se till att problemen löses på ett effektivtsätt.
Samordna drift och underhållsaktiviteter för stora kundkonton, identifiera möjligheter till förbättringar av processer genom att proaktivt erbjuda idéer och lösningar.
Säkerställa kvaliteten på våra lösningar genom att testa och optimera designen, koden och återanvändbarheten av våra kodkomponenter
Bidra till den pågående utvecklingen av Managed Services-funktionen genom att delta i vårt kunskapshanteringsprogram. Identifiera utbildningsmöjligheter för att förbättra kundupplevelsen.
Övervaka personalstyrkan för att se till att teamet är tillgängligt för att möta kundernas krav.



Erfarenhet och färdigheter som du behöver för att göra det du älskar på Roboyo.
Relevant erfarenhet av teknisk tjänsteleverans och programmering av IT-lösningar (helst inom RPA, IDP, BPM eller inom .NET, C#, VBA eller Java).
Utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga och social kompetens för att etablera och upprätthålla starka relationer med ledning, kollegor, direktrapporter och kunder.
Attityd som lagspelare med vilja att lära sig nya färdigheter i samband med nya ämnen inom automatisering och digitalisering, t.ex. AI, low code, IDP.
Utmärkt förståelse för kundernas processer och vilja att ta fram idéer för förbättringar.
Förmåga att hantera utmanande kund- och personalfrågor på ett professionellt, stödjande och lösningsorienterad sätt.
Flytande i engelska och svenska.
Ytterligare språk är ett plus



Förmåner
Flexibelt arbete hemifrån
Global-rörlighets policy
Bonusprogram för att rekommendera anställda
Språkutbytesprogram
Tillgång till vårt eget Learning Management System och O'Reilly-plattformen
Certifieringar hos våra partners
30 dagars semester
Friskvårdsbidrag
Sjukförsäkring och pensionsplan
Kompletterande föräldraledighet
Hundvänligt kontor



Fördelar med Roboyos kultur
En kreativ, flerspråkig och internationell miljö
Ett snabbväxande företag där du kan göra verklig skillnad, eftersom vi lyssnar på varandra.
Betydande möjligheter till kompetensutveckling och karriärsutveckling, inklusive utvecklingsplaner med karriärscoachning.
Regelbundna teamevenemang och firanden, eftersom vi tror på att ge glädje på resan.



Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Roboyo Sweden STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2023
  • Ansök senast: 2 mars 2023

Postadress

Lantmäteribacken 1
STOCKHOLM, 11153

Liknande jobb


IT Manager to Samsung

IT Manager to Samsung

26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

19 november 2024