OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Selecta finns representerat i 23 länder i Europa och är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer.I Sverige finns Selecta på 36 orter och har ca 500 anställda.Vi erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade service- och finansieringslösningar för kaffe- och varuautomater inklusive drift och skötsel samt tillbehör och varor till dessa.Selecta ingår i Compass Group. Till Selecta Sveriges kontor i Stockholm söker vi nu två TEKNIKER Arbetet innebär att ansvara för den tekniska servicen till våra kunder och sköta installation av och service på kaffe- och varuautomater.I arbetet ingår reparationer, förebyggande teknisk service samt att allmänt fungera som teknisk expertis och vara support per telefon. Du har dokumenterad teknisk bakgrund, är serviceinriktad, flexibel och nyfiken samt noggrann och tycker om att ta ansvar.B-körkort och lokalkännedom erfordras. Vi är ett expansivt serviceföretag och kan erbjuda dig ett självständigt och omväxlande arbete där du ansvarar för att kunduppdragen sköts enligt vårt åtagande. Tjänsterna är tillsvidareanställning.Heltid, dagtid. En av tjänsterna är förlagd till kontoret i Bromma, den andra är på kontoret Söder i Årsta.
Kontaktpersoner på detta företaget
Technical Development Manager Jonas Pehrsson
0709858652
Service Manager Staffan Svennberg
+46709858681
regional Försäljningschef Niklas Nilsson
tf. Service Manager Fredrik Janebjer
070 985 80 62
Service Manager Filip Hedblom
0709858612
Area Manager Public Vending Nordic Torbjörn Sahlman
0709858533
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Conny Karlsson
0709858902
Service Manager Finn Bodén
0709858982
Service Manager Ulrika Jonsson
0709858402