OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För EVRYs räkning söker Centric flera drivna tekniker som vill jobba med 2nd line support mot klient.
Uppdraget är en del i vår bemanningsverksamhet, så du blir anställd av Centric och uthyrd till EVRY.
Start: Så snart som möjligt.
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i ett team som ansvarar för klientplattformen mot EVRYs kunder. Du arbetar självständigt med att ta emot och lösa ärenden som servicedesken lagt vidare. Svårighetsgraden på ärenden varierar, du kommer både att få ringa upp användare och boka tid för att lösa saker, och på egen hand gräva djupare i vissa ärenden. Du registrerar och arbetar i ärendehanteringssystem.
Din profil och kvalifikationen
Vi tror att du har en utbildning inom IT och/ eller några års erfarenhet av arbete med support. Du är en problemlösare som gärna arbetar i högt tempo.
Du bör ha kunskaper om:
- Ärendehanteringssystem
- Felsökning
- SCCM
- Active Directory
- Exchange
- Fjärrstyrning av datorer
Förutom din tekniska kunskap är din sociala kompetens väldigt viktig. För att lyckas i rollen ser vi även att du är en problemlösare, är engagerad och ansvarstagande.
Flytande svenska i tal och skrift är ett krav, körkort är meriterande.
OBS! Den här tjänsten är säkerhetsklassad så du måste kunna visa ett utdrag ur belastningsregistret.
Vad vi erbjuder
Våra konsulter är vår viktigaste resurs och vi gör allt för att du ska vara stolt över att vara en del av oss, en Centricare. Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag.
Vi vill att du ska få möjligheten att utvecklas, så oavsett den nivå du befinner dig på idag så har du möjligheten att hos oss få ta certifieringar som vi bekostar. Vi vill även att du som centricare ska lära känna de övriga centricarna, så vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter (vi gillar att tävla) där du får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor.
Känns detta spännande? Registrera då din ansökan! Vi går igenom ansökningar löpande.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Stefan Cumtell på tfn: 0733-571791 eller mailto:stefan.cumtell@centric.eu.
Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric Professionals är ett IT-bemanningsföretag med över 280 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.
Gilla oss på facebook så att du inte går miste om nåt. Där listar vi våra lediga tjänster och kommer med tips och trix när det gäller jobbsökande; https://www.facebook.com/CentricSweden
Sökord: IT, konsult, IT-konsult, support, supporttekniker, support-tekniker, 2nd line, second line, SCCM, EVRY, Malmö
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229