OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Boschkoncernen med huvudkontor i Tyskland är en världsomspännande före¬tagsgrupp med ca 250.000 anställda.Bosch tillverkar och marknadsför bl.a. bilelektrisk utrustning, bränsleinsprutningssystem, hydraulikprodukter, el- och tryckluftverktyg samt Blaupunkt bilstereo.Vårt svenska huvudkontor ligger i Kista.Boschkoncernens omsättning i Sverige är 5 Mrd kronor.Bosch är en världsledande leverantör till fordonsindustrin.Till vår Handelssida - Eftermarknad Bilprodukter - söker vi nu en tekniker för "hotline" kundsupport och utbildning.Vårt tekniska team ger dagligen teknisk rådgivning till våra kunder samt genomför utbildningar.Dina uppgifter: . Teknisk hotline med felsökning på motorstyrsystem, ABS-system, airbag etc.. Teknisk hotline för service av moderna testinstrument för bilar . Utbildning av verkstäder och övriga kunder För att arbeta med detta bör du ha . Fordonsteknisk utbildning . Känsla för elektroniska system och elektronik . Intresse och förutsättningar för att arbeta med utveckling inom bilteknologi .Social förmåga, lätt för att samarbeta med andra och stark servicekänsla . intressanta utvecklingsmöjligheter i en internationell koncern . bra villkor med bonusmöjligheter relaterade till dina egna insatser Placeringsort Stockholm.