OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälpmedel Stockholm Hjälpmedel Stockholm är en av Sveriges största hjälpmedelscentraler.Vår uppgift är att förse invånarna i södra Stockholm med funktionellt fullgoda hjälpmedel och att tillgodose behovet av expertkunskap inom hjälpmedelsområdet. På sektionen Teknisk service arbetar vi med underhållet av tekniska hjälpmedel för funktionshindrade.Vi utökar nu vår kundtjänst.Du kommer att vara en av fyra tekniker i ett team som ansvarar för att våra kunder och medarbetare får professionell service.I vår kundtjänst blir du spindeln i nätet för service- och anpassning och vårt ansikte utåt. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av: .Telefonsupport .Begränsad felsökning via telefon .Arbetsorderhantering .Orderläggning .Planering och beredning av underhållsinsatser .Materialanskaffning och materialplanering till vår sektion .Viss service på hjälpmedel Du har en gymnasieutbildning, gärna med teknisk bakgrund, eller tidigare dokumenterad erfarenhet från liknande arbete i kund/ordermottagning, t. ex på en bilverkstad.Mycket god datorvana är ett krav.Du hanterar svenska språket flytande i tal och skrift.Kunskaper i engelska ser vi som ett plus.Meriterande är tidigare erfarenhet från liknande arbete i hjälpmedelsverksamhet Vi tror att du är praktiskt lagd med ett utpräglat ordningssinne och stimuleras av att arbeta med kundkontakter samt att ge snabb och professionell service.Vi vill att du är kreativ, effektiv, engagerad och bra på teamarbete.Vi vill att du, liksom vi, har en positiv grundinställning och ett prestigelöst förhållningssätt till din omgivning.Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.