OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund i Växjö söker vi nu en Supporttekniker (vikariat), för att ta del i vår kunds Service Desk i deras IT avdelning. Denna arbetar huvudsakligen med Firstline support inom Incident management samt Service Requests. Detta är en Single Point of Contact och du kommer ansvara för att eskalera och prioritera inkomna incidenter till rätt supportgrupp.
Kompetenskrav:
Lägst IT gymnasium eller likvärdig utbildning mot IT support.
Arbete inom IT support.
Felsökning av hårdvara samt applikationer.
Viss Ordershantrering/behörighetshantering och Kundsupport.
Förmågan att förstå kundens problem och översätta det till teknisk lösning.
God teknisk förmåga och hårdvarukännedom inom datorer och skrivare.
Teamarbete med sammarbetsförmåga, självgående, serviceinriktad, strukturerad och kreativ och med positiv attityd. Uthållig samt flexibel.
OBS. detta är ett vikariat på 2 veckor med start omgående.
Språk: Svenska/Engelska
Kontaktpersoner på detta företaget
Elin Gheljai
0737269816
Jenny Frank
0728-560153
Elin Gheljai