OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ansvar och uppgift
Ansvara för att ge en hög, kvalificerad och effektiv service till tekniker via telefon i samband med klarrapportering av uppdrag.Ansvarar för att de uppdrag man klarrapporterar har en korrekt kvalitet.
Arbetsuppgifter
Besvara samtal från tekniker avseende klarrapportering av uppdrag i Movex.Dialog med tekniker så att samtliga debiterbara moment som utförts fångas upp.
Ta ansvar för att upprätthålla en hög kompetens på aktuella avtal.Skriva skaderapporter.
Kompetensprofil
Allmänt
Movexkunskap
Officepaketet
Hög datorvana
Kommunikation
Effektivt och snabbt fånga upp uppgifter
Aktivt lyssnande så att korrekta uppgifter rapporteras på ordern.
Samarbetsförmåga
Förmåga att samarbeta och samverka med andra människor
Noggrann
Att göra rätt från början
Att lära av sina misstag
Flexibel
Förmåga att arbeta i komplexa och föränderliga situationer.Intresserad av att ta till sig ny kunskap
Stresstålig
Att inte tappa kvaliteten vid hög belastning
Att kunna behålla fokus i stressituationer
Serviceinriktad
Att med glädje ta emot samtalen
Positiv attityd som hörs i rösten
Utbildning
3 årig gymnasiekompetens eller motsvarande
Högskolekompetens är meriterande
Erfarenhet
Call Center erfarenhet är meriterande
Kännedom om Telenätets uppbyggnad
Ansökan sänds till Relacom, Gunilla Bergfors, Depåvägen 6, 973 47 Luleå,
senast 2006-05-01
Kontaktpersoner på detta företaget
Lena Berntsson
Lena Berntsson
Emma Bjurbäck