Tekniker till miljötvätthall sökes

Tekniker till miljötvätthall sökes

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en tekniker till vår miljötvätthall! I denna tjänst kommer du också ha ett särskilt uppdrag att delta i arbetet i vårt kärlförråd.

Din huvudsakliga arbetsuppgift är att sköta om drift och underhåll av vår miljötvätthall. Här tvättas både Renovas egna och externa kunders tunga fordon.

Här ingår arbetsuppgifter som daglig tillsyn av tvätthallen, reparationer och underhåll av anläggning, maskiner och utrustning, provtagning och uppföljning av tvättkemikalier och vatten, samt ansvar för utrustning och material i tvätthall och spolhall.
Administrativa uppgifter som registrering av kunder, utfärdande av kundkort, uppföljning, samt fakturering av kunder ingår också.

I arbetet ingår också att på viss del av tiden stötta upp arbetet i Renovas kärlförråd. Här sker montering, reparationer, underhåll, samt rengöring av samtliga Renovas kärltyper. Även mottagning och lastning av materiel, samt kontroll av gods förekommer.

Din profil
Vi söker dig som har en god servicekänsla och samarbetsförmåga, samt lätt kan ta initiativ och se vad som behöver göras. Arbetet är ibland fysiskt krävande, så du behöver ha god fysisk förmåga och tycka om att arbeta med kroppen samt arbeta självständigt.
Då visst underhållsarbete samt reparationer förekommer ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av mekaniskt underhållsarbete.
I den dagliga skötseln av tvätthallsutrustningen ingår att du ska utföra enklare mekaniska reparationer som tex slangbyte, reparation av fotoceller, munstycken samt felsökning.

Du behöver ha god IT-vana, B-körkort samt god svenska i tal och skrift. Har du truckkort är det meriterande.

Din erfarenhet
Kunskap inom verkstad
God IT-vana
Erfarenhet av truckkörning
Erfarenhet av mekaniskt underhållsarbete

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2021
  • Ansök senast: 31 maj 2021

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Underhållstekniker

20 december 2024

Underhållsledare

Underhållsledare

20 december 2024

Underhållstekniker inom El

Underhållstekniker inom El

19 december 2024