OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Erbjudande
För dig som har ett intresse för teknik och ett sug efter att utvecklas i din yrkesroll är detta ett drömjobb. På Zodiac får du vara med på en resa i ett bolag i expansion. Du får en bred och lärorik roll där du är med i hela processen från framtagning av nya produkter, felsökning och reparation till uppbyggnad av system hela vägen ut till kunden.
Ditt arbete kommer att vara roligt, med härliga kollegor samtidigt som det är relativt självständigt. Du arbetar på vårt fina kontor i Skarpnäck där även huvudlagret finns.
Arbetsuppgifter:
I din roll agerar du tekniskt stöd både internt och externt. Du hjälper kunder och stöttar bolagets säljare både före, under och efter säljprocessen vid tekniskt krävande affärer för att säkerställa den tekniska kvalitéten och hög kundnöjdhet. Du ansvarar för teknisk support inom DMR, vilket även innefattar den tekniska kontakten med våra leverantörer, samt stöttar Zodiacs servicetekniker med den analoga delen vid hög belastning. Du kommer även i rollen att arbeta med Zodiacs hyresaffär vilket innebär kundkontakter och genomförande av affärer.
Du fungerar som intern IT-support inom bolaget och är behjälplig vid inköp av IT-utrustning.
Du kommer att vara ytterst delaktig under hela processen vid framtagning och testning av nya produkter. Tillsammans med dina kollegor på Teknik i Sverige och Norge är du ansvarig för att testa och dokumentera hela vägen från första varuprov till färdig produkt. Det ingår även en del kontakter direkt med våra fabriker.
Erfarenhet och kompetens
Vi ser helst att du har erfarenhet av komradiobranschen och önskar att utvecklas i rollen som servicetekniker. Alternativt kan du tidigare ha arbetat med att installera larm eller styrsystem och erfarenhet av att bygga ihop lösningar själv. Du har ett stort intresse för teknik och ett driv att vilja utvecklas i rollen och med företagets expansion. Som person är du organiserad och nyfiken. Du har en dokumenterad erfarenhet inom teknik då tjänsten kräver stort tekniskt kunnande. Har du även erfarenhet från försäljning och att bygga relationer och förtroende hos kunder så är detta ett plus. Du talar och skriver flytande svenska och engelska och har b-körkort.
Förutom ett väldigt omväxlande och stimulerande arbete så erbjuder vi: 25 dagars semester
Friskvårdsersättning
Pension
Hälsoundersökning
Sjukvårdsförsäkring
Låter detta intressant?
I denna rekrytering samarbetar vi med Valegro Rekrytering Interim. Ansvarig Rekryteringskonsult är Robert Klatzkow. Vänligen klicka på ”Sök denna tjänst” för att snabbt och enkelt skicka in din ansökan. Vi går igenom urvalet löpande så tveka inte att söka redan idag.
Valegro är ett nischat bolag som rekryterar och hyr ut konsulter inom ekonomi, hr, finans, sälj och management samt konsulterar i organisationsfrågor.
Med över 20 års erfarenhet av branschen har vi byggt upp ett stort nätverk av kandidater, konsulter och kunder. Vi hjälper även våra kunder i strategiska frågor kring försäljning och ledarskap.
För oss är långsiktighet och förtroende viktigt. I våra uppdrag har vi alltid kunden och kandidatens bästa för våra ögon och vi gör allt för att du som kund och kandidat ska känna dig trygg med vår kompetens, styrka i leverans och att vi har förstått ditt behov. Våra kunder och kandidater värdesätter vårt engagemang och den personliga service vi ger.