OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du Fastighetsskötare och på jakt efter nya utmaningar? Är du engagerad, pålitlig och serviceinriktad? Då tycker vi att du ska läsa mer om tjänsten hos PART!
Vi söker nu en engagerad och driven Tekniker/Fastighetsskötare till vår familjära kund med placeringsort Helsingborgs-/Ängelholms-området.
Dina arbetsuppgifter
Som Tekniker/Fastighetsskötare hos PART Fastighetsförvaltning AB jobbar du ute hos våra kunder med felsökning, reparationer och nyinstallationer samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter inom yrket.
Du kommer att utgå från hemmet och tjänsten kommer att innehålla viss schemalagd jourtid. Det är viktigt att du som person gillar att arbeta självständigt med mycket frihet under ansvar. Eftersom arbetet innebär mycket kundkontakter och sociala ytor så är det av största vikt att du gillar det och alltid har en positiv inställning och en naturligt hög servicegrad.
Din profil
För att lyckas i rollen ser vi en medarbetare som är ansvarstagande, har stort eget driv och en god social förmåga. Att älska kundkontakter och att ta egna initiativ är en självklarhet. Du ska ha erfarenhet från yrket och vara praktiskt/tekniskt lagd. Det är meriterande om du har kunskap och erfarenhet av vitvaror.
Kvalifikationer:
- God kompetens och erfarenhet inom yrket.
- Behärskar svenska språket i tal och skrift.
- B-körkort.
Vi erbjuder dig
Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Exempel på kontakt med din konsultchef är lunch, fika, telefonavstämningar, Afterwork, teams-möten och möte ute hos kundföretaget.
Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill hänga med oss!
Övrig information
Placeringsort: Helsingborg/Ängelholm
Arbetstid: Heltid,dagtid mån-fre (samt jour)
Omfattning: Tillsvidare
Lön: Individuell lönesättning
Start: Omgående (med hänsyn till uppsägningstid)
Tjänsten kommer även att innehålla schemalagd jourtid.
Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan. Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
PART Fastighetsförvaltning AB har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Sara Hollsten på telefon 0733-20 56 33 eller via mail sara.hollsten@maxkompetens.se
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003. Vi har kunduppdrag i hela landet och kontor i; Stockholm, Växjö, Kristianstad, Halmstad, Borås & Göteborg. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 250 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Om kunden
PART Fastighetsförvaltning AB är specialister på ekonomisk och teknisk fastighetsförvaltning för bostadsrättsföreningar, privata fastighetsägare och fastighetsbolag. Hos oss får du uppleva det lilla företags närhet till kunder och kollegor. Du är med och kan påverka både din vardag och din utveckling.
I vår affärsidé finns uttalat att vi utför våra tjänster med engagemang, kompetens, erfarenhet och personlig service. Det är viktigt för oss för det är just det som skiljer oss från andra i branschen. Vi ställer höga krav på Dig men om du står för engagemanget och personlig service både externt mot våra kunder, som utgörs av fastighetsägare och dess hyresgäster, och internt mot dina arbetskamrater så ser vi till att du får kompetensutveckling och erfarenhet.