OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Här är jobbet för dig som är teknikintresserad och en serviceinriktad administratör.
Hos oss får du ett varierat och utvecklande jobb med mycket trevliga kollegor. Du administrerar, lägger order, fakturerar, håller kontakt med kunder och får möjligheten att lära dig massor av nya saker. Du jobbar nära ditt eget team och den övriga organisationen. Du är den där viktiga personen som får allt att gå smidigt.
Vi erbjuder dig en varierad och flexibel arbetsdag med trygga anställningsvillkor. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och du har också möjlighet till bonus utöver din lön. Vi är kollektivavtalsanslutna med Unionen.
Ansvarsområden
Dina huvudsakliga arbetsområden:
Orderläggning
Fakturering
Administration
Kundkontakt mest över mail men också telefon
Spårning av försändelser
En vanlig arbetsdag: du kommer in på morgonen och välkomnas av dina kollegor. Här finns 35 kollegor som både arbetar på kontoret, på lagret och i produktion. Dina kollegor känner dig och varandra bra och småpratar gärna över en kopp kaffe i köket när det är fika.
Segmentschefen som har jobbat länge på Lundgrens kommer att förse dig arbetsuppgifter. Du gör det så smidigt som möjligt för ditt team. Du kommer du att ha eget kontorsrum där du tar emot dina arbetsorder, administrerar och kontaktar kunder. Det är mycket kontakt över mail och en del kunder är utomlands och du behöver då prata engelska. Stundtals kan det vara mycket att göra.
Du kan åka buss till jobbet, hållplatsen ligger nära och har du bil så finns det gratis parkering. Det finns flera lunchrestauranger i närheten som du kan gå och äta på med dina kollegor. Det finns också ett stort kök där du också kan värma din matlåda.
Vi hittar också på roliga saker tillsammans ibland utanför jobbet så som AW, Kickoff och julfester.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
Tekniskt intresse och förståelse
Gymnasial utbildning
Vana av att arbeta i CRM-system
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Personlig lämplighet är mycket viktig i den här rollen, och vi tror att du som känner igen dig i följande beskrivning kommer att trivas och lyckas bra i rollen. Du är driven, nyfiken, tycker om att hjälpa till och att få ge service. Du tycker om att pratat med nya människor, du är noggrann i dina arbetsuppgifter och öppen och tydlig i din kommunikation.
Ansökan
Sista ansökningsdag 2022-05-23, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: För det här uppdraget samarbetar vi med Randstad där rekryteringskonsult Kristin Olofsson, kristin.olofsson@randstad.se gärna svarar på dina frågor.
Om företaget
Lundgrens Sverige AB representerar några av världens ledande tillverkare av produkter inom slang och industrigummi. Med mer än 35 000 artiklar lagerför vi marknadens bredaste sortiment av slang och slangtillbehör, gummi, kem, hydraulik, packningsmaterial, transmissioner, O-ringar, tätningar och silikongummi.
Med kunniga rådgivare och egna verkstäder kan vi ta fram hållbara lösningar, snabbt och kostnadseffektivt. Vi producerar kundanpassade och konfektionerade produkter efter era önskemål.
I våra stans- och skärverkstäder tillverkar vi specialanpassade produkter för alla slags applikationer, inom flödesteknik monterar, provtrycker och utför vi service på slangar, slangkopplingar och hydraulik.
Lundgrens ingår i Beijer Tech AB, en grupp specialiserade bolag som arbetar för att göra den nordiska industrin mer konkurrenskraftig.
Lundgrens är del av börsnoterade Beijer Alma.
https://youtu.be/q64zvesaIO8
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044