Arbetsbeskrivning
Är du teknikintresserad och har vana att arbeta med administration? Här är en roll där du får kombinera de båda delarna och där ditt intresse inom telefoni och datorer kommer till nytta, och där du får bidra med din kunskap i en samhällsviktig verksamhet. Läs mer nedan och ansök redan idag! Vi arbetar med löpande urval
OM TJÄNSTEN
I rollen som administratör hos vår samarbetspartner arbetar du inom en samhällsviktig verksamhet, vilket innebär att ditt arbete verkligen bidrar till ett välfungerande samhälle. Du kommer ha en kollega att bolla tankar och funderingar med, men en stor del av arbetet innebär självständigt arbete med många kontaktytor. Du kommer i rollen att kunna bidra med din tekniska kunskap där du exempelvis kommer att kunna diskutera vilket RAM-minne eller processor som är mest lämplig i beställningen.
Du erbjuds
- Att arbeta hos en samhällsbärande funktion
- Goda möjligheter till kompetensutveckling
Du kommer anställas som konsult av oss på Academic Work på ett år och om samtliga parter är nöjda med samarbetet kommer det på sikt finnas förutsättningar till en anställning direkt hos vår samarbetspartner beroende på din tekniska kompetens.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
Du kommer till exempel att arbeta med:
* Hantera beställningar tekniskt material, exempelvis telefoner och datorer
* Samordna beställningar internt och med leverantörer
* Hantera kostnader för detta internt med val av kostnadsställe och kontering
VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift då kommunikation sker på båda språken
- Har minst ett års arbetslivserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
- Har ett starkt intresse för teknik med fokus på telefoni & datorer
- Har mycket god datorvana och snabbt sätter dig in i nya system och program som Excel
- Kan och vill arbeta på plats hos vår samarbetspartner i Umeå då inget hemarbete är möjligt
Det är meriterande om du har
- Fördjupande kunskaper inom telefoni och teknik som till exempel RAM-minnen, och processorer
- Arbetslivserfarenhet inom ekonomi till exempel att hantera kontering, kostnadsställen
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Ordningsam
- Ansvarstagande
Övrigt:
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-17
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231