OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Är du en kommunikativ och teknikintresserad person med tidigare erfarenhet av arbete med säljsupport eller är du kanske relativt nyexaminerad ingenjör som med drömmen om att få starta din karriär i en marknadsfunktion på Sandvik. Behärskar du dessutom danska, norska eller finska då denna tjänst något för dig! MultiMinds kund Sandvik Coromant letar efter en Business Support Specialist till deras växande team i Stockholm. Tjänsten löper på 6 månader med mycket stor möjlighet till överrekrytering!
Företaget Sandvik Coromant är en världsledande leverantör av verktyg och know-how till metallbearbetningsindustrin. Under åren har de bidragit till industrin med nya produkter, lösningar och metoder som har förbättrat processer och tankesätt. Sandvik Coromant finns idag i över 150 länder och har ca 7900 anställda över hela världen. Tillsammans med sina kunder utvecklar de verktygslösningar och bearbetningskunnande som förändrar, leder och driver framtiden inom tillverkning!
Om Rollen: I rollen som Business Support Specialist får du möjligheten att ingå i ett internationellt team som jobbar med daglig service och support till Sandvik Coromants kunder, säljare och andra intressenter. Du samarbetar även kontinuerligt nära kundtjänstgruppen för att stödja Sandviks kunder och säljare. I rollen ligger mycket fokus på processer kopplat till logistik och lagerhantering. Andra ansvarsområden för tjänsten är:
Lagerhanteringsfrågor
Administration kopplat till kundavtal
Masterdata
Prishantering
Orderhantering/uppföljning
Kundreturer
Förfrågningar
Ständiga processförbättringar
Din profil: För att lyckas i denna roll är du en analytisk person som älskar struktur och förstår sambandet mellan processer och god kundupplevelse. Det viktiga i arbetet är rätt personlighet och din motivation men även att du uppfyller följande krav:
Flytande danska, norska eller finska i både tal och skrift
God kommunikatör både muntligt och skriftligt
Noggrann
Teknikintresse (kommer att få lära sig grunder i de olika verktygen)
Strukturerad
Du uppskattar ett högt tempo och är van att möta deadlines (Stresstålig)
Du gillar att ständigt arbeta med förbättringar
Lätt- och snabblärd
Även meriterande om du har/är:
2 års erfarenhet av arbete inom säljsupport, alternativt mångårig erfarenhet inom försäljning, kundservice och administration.
SAP, alternativt tidigare erfarenhet inom andra orderhanteringssystem
Mycket meriterande om du har en ingenjörsutbildning
Som anställd hos MultiMind erbjuder vi dig: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett framgångsrikt, internationellt bolag.
Delta på roliga fester och event och stärka ditt professionella nätverk.
Vid ev. anställning på Sandvik erbjuds du ett mycket förmånligt personalpaket
Låter rollen intressant? Vid intresse ber vi dig att skicka din ansökan till MultiMind Bemanning snarast. Alla ansökningar behandlas löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44