OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Produktsortimentet omfattar produkter och lösningar från små mötesrum till stora konferensanläggningar, Digital Signage samt produkter och system för teknikintegration i hemmamiljö (intelligenta hem). Vi har också ett stort sortiment för Kabel-TV och optofibernät. Kunderna är återförsäljare, integratörer och operatörer runt om i landet samt Danmark och Norge. Din uppgift blir att köpa in produkter, utforma och optimera våra inköpsrutiner så att vårt lager blir så kostnadseffektivt som möjligt och du kommer arbeta tätt med alla på företaget. På sikt kommer du också själv identifiera nya potentiella leverantörer. Som person bör du vara strukturerad, engagerad, positiv, ha stor ansvarskänsla och lätt för att kommunicera med andra. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt innehar körkort. God datorvana är ett krav. Erfarenhet av avtalsskrivning och arbete som Controller är meriterande. Vi ser helst att du har några års relevant yrkeserfarenhet och dokumenterad utbildningsnivå som stödjer efterfrågad kompetens. Stationering i Karlstad.