OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Du kommer ingå i IT-enhet som idag består av 15 entusiastiska medarbetare som arbetar gränsöverskridande med bolagsövergripande IT. Med 6 av dessa kommer du vara med och supportera användarna inom IT relaterade frågor.
Vi erbjuder dig arbete i en nytänkande organisation med fina lokaler centralt i Norrtälje. Förutom att du kommer till ett unikt vårdbolag som är både kommun- och regionsägt, en god modell som givit bra resultat och framgångar, så får du arbeta i ett vårdbolag som har stort fokus på vidare effektivisering och utveckling med digitalisering i fokus.
Vi är en del av Tiohundra – det kompletta vårdbolaget i Roslagen. Sammanslagningen av sjukvård och omsorg i samma företag gör oss unika i Sverige. Vårt innovativa och effektiva arbetssätt höjer kvaliteten och skapar mervärde för patienter, brukare, närstående och medarbetare. Detta gör oss också till en attraktiv arbetsgivare, vilket återspeglas i våra höga resultat i medarbetarenkäten. Tiohundra samverkar i Norrtäljemodellen som är uppmärksammad såväl här hemma som internationellt, och lyfts fram av socialdepartementet som en förebild att ta efter.
Du når oss enkelt med bekväm och wifi-utrustad direktbuss från Stockholm.
Om tjänsten
I ditt huvudsakliga arbete kommer du tillhöra vårt team inom IT-support med fokus på användare inom bolagets interna verksamheter. Du kommer arbeta med varierade arbetsuppgifter där kundfokus är ett ledord. Teamet ansvarar bland annat för support kring bolagets IT-arbetsplatser, datorer, telefoni, e-tjänstekortsadministration, nätverk etc. Du kommer tillsammans med flera medarbetare vara med och ansvara för Tiohundras ärendehantering.
I ditt arbete ingår:
• operativ support kring IT-frågor
• administration kring AD, Microsoft 365, SharePoint mm
• administration och support av e-Tjänstekort samt telefoni
• felsökning kring användarupplevelse för IT
• kontinuerligt utveckla supportuppdraget
• övriga administrativa uppgifter
Anställningsform: Vikariat tom 28/2 2022 med möjlighet till förlängning
Omfattning: Heltid
Tillträde snarast möjligt, eller enligt överenskommelse.
Om dig
Vi lägger stor vikt vid personlighet och söker dig som brinner för att ge service och hjälpa andra. Du har ett gediget teknikintresse och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter.
Som person är du engagerad och driven samtidigt som du kan behålla lugnet i stressiga situationer. Du har en förmåga att se lösningar, sätter upp mål och arbetar självständigt tills resultat uppnås med god kvalitet. Rollen innebär omfattande kontakter, vilket ställer höga krav på att du är professionell och tillmötesgående i ditt bemötande, samt att du har lätt för att skapa goda relationer. Du är lojal och bidrar till god stämning i gruppen, uppskattar att jobba nära i team och har god samarbetsförmåga.
Du har:
• minst gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot administration eller teknik
• mycket goda kunskaper att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• mycket god datorvana samt goda kunskaper inom Microsoft 365 och Windows applikationer
• praktisk erfarenhet av IT-support, gärna från Region Stockholm
Meriterande:
• utbildad e-Tjänstekortshandläggare
• kunskap kring EK administration, E-summit och Easit
Du delar vår värdegrund som bygger på delaktighet, trygghet och respekt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och värdesätter den kvalitet som mångfald tillför vår verksamhet.
Välkommen med din ansökan!
Övrigt
Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marianne Segevall, Enhetschef, akuten
0176 - 326 182
Hanna Nybeson, Vårdförbundet
0176 - 326 053
Catharina Pommer; Enhetschef
0176 - 327 760
SSR
08 - 617 44 71
Stina Malmgren, Enhetschef
0176 - 326 009
Maritha Dahlqvist, vårdförbundet
0176 - 326 380
Susanne Karlsson, Enhetschef
0176 - 327 439
Elisabeth Notini, Vårdförbundet
0702 - 15 81 41
Mariana Olsson, Enhetschef
0176 - 328 701
Inga-Lill Sundström, Vårdförbundet
08 - 123 40 495