OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad samt lösningsorienterad medarbetare som har ett genuint intresse av teknik? Söker du nya utmaningar och önskar ett arbete som ger frihet under ansvar? Vill du få arbeta inom ett ledande bolag där möjligheten för intern utveckling erbjuds? Då är det dig vi söker! Välkommen in med din ansökan.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för kunds räkning en medarbetare till rollen som kundtjänstsupport. Företaget expanderar och är nu i behov av ytterligare en kompetent kollega till deras kundtjänstavdelning. Här får man som ny medarbetare vara med på en resa framåt där målet är att optimera utbudet gentemot kunder genom digitalisering av tjänster där medarbetarna på kundtjänstavdelningen utgör en viktig konsulterande roll i sammanhanget.
Som medarbetare kommer du bli en del av ett team som består av fyra medarbetare där man har ett brett utbud av kompetenser kopplat till det tekniska utbudet som företaget erbjuder. Kulturen speglas av en välkomnande atmosfär där fokus ligger på teamwork samtidigt som man får möjlighet till ett arbete som innebär frihet under ansvar.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult ute hos vår kund. Uppdraget är långsiktigt och kommer att vara på heltid.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänstsupport kommer du arbeta med ordermottagning av produkter från externa kunder och interna säljare. Du ansvarar över såväl givna orders till att guida kunder gällande vilka produkter som kan vara aktuella utifrån deras behov, vilket kan inkludera både reservdelar och maskiner. Dina främsta arbetsverktyg kommer att vara telefon, mail och affärssystemet REX. Vidare kommer du även att arbeta med tekniska ärenden kopplat till kundförfrågningar och behov, dessa frågor kan röra allt från service och pris till leveransbesked.
Tjänsten passar dig som vill utvecklas såväl yrkesmässigt som personligt kopplat till ditt tekniska intresse. Vidare passar tjänsten dig som vill vara med på en resa framåt med utveckling av digitaliseringen där du som medarbetare är en viktig pusselbit för att forma rollen för support kopplat till digitaliseringen!
VI SÖKER DIG SOM
* Kan tala och skriva obehindrat i svenska och engelska då det krävs i det dagliga arbetet
* Har avslutade studier på minst gymnasial nivå
* Har kunskaper och intresse för teknik
Det är meriterande om du…
* Har tidigare arbetslivserfarenhet av kundsupport alternativt ordermottagning
* Har dokumenterad erfarenhet av affärssystemet REX
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Självgående
* Problemlösande
Övrig information
* Start: Januari eller enligt överenskommelse
* Omfattning: Långsiktigt behov med inledande 6 månader konsultuppdrag
* Placering: Jönköping
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231