OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig administratör och gillar att prata med människor? Trivs du som spindeln i nätet och trivs med varierande arbetsuppgifter? Då har vi tjänsten för dig! Perido söker en person till ett företag som är välkänt teknikföretag. En av de anställda har gått på föräldraledighet och man behöver nu en duktig ersättare! Lokalerna hittar du i norra Stockholm. I tjänsten som Orderadministratör kommer du att jobba i en varierande administrativ roll. Din huvuduppgift är att administrera inkommande ordrar, dels direkt från kund, men även från den interna säljavdelningen. Det blir också en hel del kundkontakt då du kommer att ta emot samtal och besvara e-postmeddelanden rörande förfrågningar inför, men också direkta beställningar. Du kommer också att göra kvalitetskontroller och ge besked till kunder vid eventuella avvikelser i beställningar. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av att bemöta kunder över telefon/e-post - Meriterande med erfarenhet i Oracle - Goda datorkunskaper - Du uttrycker dig väl i tal och skrift även på engelska Du är en driven och utåtriktad person som trivs i en miljö där du får arbeta och umgås nära andra människor och du tycker det är kul med samarbete. Ditt eget arbete präglas av noggrannhet, självständighet och från din tidigare kunderfarenhet vet du vad det innebär att ge god service och hur man ger ett professionellt bemötande. Du får gärna ha ett intresse för teknik, då det är teknikprodukter du kommer att jobba med.