OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vi på anySys är leverantörer av flexibla, moderna och användarvänliga lösningar för fakturahantering. anySys har en koppling till Canon då vi tillhandahåller och utvecklar system som Canons partners erbjuder marknaden. Förutom Canon har vi en mängd samarbetspartners i och utanför Sverige. Våra användare finns i alla branscher, huvudsakligen i Sverige men även i övriga Europa.
Dina arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att sköta kundkontakten med våra befintliga samt nya kunder. Du kommer bland annat att boka upp kundmöten, utföra installationer, samt genomföra utbildning av vår produkt.
Som samordnare hos anySys ansvarar du för att vår produkt implementeras hos våra kunder. Arbetet sker främst i de olika Microsoft plattformarna, därav ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet inom det.
Din profil
Vi söker dig som har ett stort teknikintresse med förmåga att hantera både teknik och människor. Du är en strukturerad person som är bra på att utvärdera insatser samt organisera ditt arbete. Vi värdesätter att du visar engagemang och är ansvarstagande. Du är en lagspelare som inte är rädd för att hjälpa till där du ser att det behövs. Som samordnare hos oss på anySys ser vi att du är en social och driven person med en god problemlösningsförmåga.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Linus Dahlgren på telefon: 070 821 53 08. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför så snart som möjligt, dock senast den 30 Juni, via www.clockworkpersonal.se