OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du it/teknikintresserad och gillar att ge service, socialisera och lösa problem? Vill du vara med och starta upp ett helt nytt team? Vill du arbeta på ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter? Då skall du söka den här tjänsten!
Urval sker löpande
OM FÖRETAGET
Vår kund är en ledande leverantör av IT-infrastruktur i Norden och Baltikum. Det är också ett företag som är drivande inom informationsteknologi på den svenska marknaden. De har ca 1000 konsulter och 4500 certifieringar som bidrar till att de är ledande inom teknik, infrastruktur och systemintegration.
Genom att skapa IT-infrastruktur i världsklass är detta företag med och skapar grunden för ett smartare och mer innovativt Sverige.
Mer information om vår kund fås vid intervjutillfälle.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer arbeta som konsult på en servicedesk-enhet som arbetar med att stötta upp internt gällande IT och teknik. Det innebär en stor variation på arbetsuppgifter, vissa dagar kommer du sitta med telefon och dator som ditt främsta verktyg och andra dagar kommer du att stå i kundens "face to face- support".
Du kan exempelvis hjälpa till med beställning av hårdvara, problemlösning kring mjukvara, samt kringutrustning.
DIN PROFIL
Vi söker dig som är naturligt social, gillar Teknik/IT och tycker det är roligt med problemlösning kopplat till service. Du ser din möjlighet att komma in på ett företag där du kan växa och utvecklas. Du ser det givande att få vara med och starta upp ett team från början och bidra till en vinnande lagkänsla. Samarbete, glädje och engagemang får gärna vara viktigt för dig. Din nyfikenhet och ditt driv gör att du har förutsättningarna att leverera förstklassig IT-och Teknik service.
Skallkrav
•Relevant gymnasieutbildning exempelvis med inriktning Dator-och Kommunikationsteknik
•Engelska obehindrat i tal & skrift
Meriterande
•Arbetslivserfarenhet inom servicedesk, IT-support eller liknande.
•Erfarenhet av Office 365
•Erfarenhet av Aktive Directory
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
VILLKOR
Startdatum: Omgående enl. överenskommelse
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: Heltid, 100 %
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996