OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett stort intresse av teknik? Brinner du för kundservice och problemlösningar? Då kommer denna tjänst passa dig perfekt!
Swesalesöker nu teknikintresserade, positiva och kommunikativa medarbetare på uppdrag av Teleperformance.
OM TJÄNSTEN
* Tjänsten är på80-100%
* Betald utbildning i företagets produkter/tjänster och interna system.
* Arbetstiderna är varierande mellan kl. 08.00–20.00 måndag till söndag.
ARBETSUPPGIFTER
* Ta emot inkommande samtal och besvara frågor kring företagets produkter.
* Hjälpa kunder med teknisk hemelektronik - så som mobiltelefoner, datorer och surfplattor.
* Hantera fakturafrågor
* Säkerställa att varje kundsomringer in får kvalitativ och högklassig service
* Sträva efter nöjda och glada kunder i varje telefonkontakt
DIN PROFIL
* Du har fullständiga betyg från gymnasiet
* Du är serviceinriktad och tycker om att arbeta mot uppsatta mål
* Du har goda kunskaper i svenska och engelska
* Du är positiv och har ett genuint människointresse
ERBJUDANDE
Swesaleerbjuder alltid anställning enligt kollektivavtal och friskvård för alla våra konsulter. Vi erbjuder dig ett arbete på ett stort nationellt och internationellt företag, med kontor i 62 länder. Som kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team och får en gedigen introduktionsutbildning inom det område du ska arbeta. Visar du framfötterna finns goda möjligheter till utveckling inom organisationen och därmed ytterligare meriter påCv:t.Sammanfattningsvis tror vi det här kan vara en perfekt möjlighet för dig som är ny på arbetsmarknaden och vill arbeta med mycket kundkontakt. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, vi rekryterar löpande.
ANSÖKAN
Har du några frågor gällande tjänsten som kundsupport/kundtjänstmedarbetare eller vill ha mer information går det bra att kontaktaJennifer Safaei på jennifer.safaei@swesale.se.
Välkommen med din ansökan!
Mer information
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman