OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Supportmedarbetare
Är du teknikintresserad, i början av karriären och redo för en ny utmaning? Är det dig vännerna ringer när datorn strular eller när internet inte fungerar? Letar du efter en utmaning där du får utvecklas och lära dig nya saker? Då ska du ansöka om möjligheten att bli en del av Randstads supportteam på Telia!
Uppdraget inleds med en gedigen utbildning i slutet av april som både är teoretiskt och praktisk. Under utbildningen kommer du att lära dig om produktinformation, kundrelationer samt alla de system som du kommer att arbeta i dagligen. Allt för att du ska ha de optimala förutsättningarna för att leverera kundservice i världsklass!
Som supportmedarbetare gäller det att du är lösningsorienterad och professionell. För att trivas i rollen behöver du tycka om att ge god service på ett lugnt och pedagogiskt vis. Du behöver vara en lyhörd och tålmodig person som är stresstålig. Vi ser också att du är en lagspelare som motiveras av att hjälpa andra. Du kommer att ingå i ett peppande team med höga ambitioner.
Du kommer dagligen att arbeta med att skapa och upprätthålla relationer till nya och befintliga kunder. Dina huvudsakliga uppgifter består av att besvara inkommande samtal som handlar om Telias olika tjänster inom tv, bredband och telefoni. Ditt uppdrag är analysera problemet och vidta de åtgärder som behövs för att lösa ärendet och göra kunden nöjd. Du kommer att vara Telias röst utåt vilket innebär att du kommer att sträva efter att överträffa kundens förväntningar i varje samtal.
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Sundsvall
Omfattning: Heltid. vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär att du kommer att arbeta dagtid, kvällar och helger.
Krav
Gymnasiekompetens
God svenska och engelska i tal samt skift
God datorvana
Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av support och/eller bemötande av olika typer av människor. Vi ser också ett teknikintresse som meriterande för tjänsten.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-04-05. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Vid eventuella frågor kontakta rekryteringsansvarig Malin Öhman via mail Malin.ohman@randstad.se, observera att vi endast tar emot ansökningar via ansökningsformulär i annonsen
Kontaktpersoner på detta företaget
Jonathan Ottosson
Malin Öhman
Amy Tubtim Gudjonsson
Linn Enander
Katja Karlsson
Markus Balldin
Josefin Westman
Alexandra Enocksson
Amanda Sundgren
Amy Gudjonsson